Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Då har helga gått med til litt bilskruing etter gammalt..

Har konkludert med att hjernen min er død, så trenger en ny bosh med 200 153 på slutten.. får gnist ned lånt hjerne..

Oljeslangen til turbo har og gått hull på så blei ikkje noke kjøring, fekk og montert K-sport topplager..

BILDER ! !

Med nye lager montert.

v6ociigqwrz13bzbhrth.jpg

Dei gamle var skrøplige var foresten 100% laus og.

mroju02cpi68q31e4g4c.jpg

Har våre rustsveist her før ser eg.

jtqd61a3n6pkv39ffy5q.jpg

Der sitter den på plass ja.. litt overflate rust..

qosfe3ljurv10axhqhgj.jpg

sett underifra.

zw5s3mrxrv1iiywknvmw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Får vel oppdatere litt då, har fått fiksa alle problema og starta bilen når den hang på bukken, og gjekk over att alt satt som det skulle og att det ikkje var noke lekasjer.. sløkte bilen for å deretter trille den ut av garasja for å kjøre litt, greide å kvele den på vei ut av garasja og etter det gjekk den seg skikkelig antagligvis pga dei store dysene.. den var vanskli å starte etter det, så tenkte eg skulle kjøre litt dagen etter (idag), men idag var det selfølgelig blitt kvitt ute..

men alt i alt er eg berre glad bilen starter og att alt virker tett og fint.. får ta meg en kjøretur i veka som kjem tenker eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel bli herlig og få et skikkelig drag på tørr asfalt, og tenke med seg selv at grunnen til den går så styggfort er meg:) husk og få tatt litt film da? :) tror jeg hadde kjørt med et stort smil mellom ørene ihvertfall :) får håpe det går bra på turen da.. du har jo lukt vekk endel "barnesykdommer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel bli herlig og få et skikkelig drag på tørr asfalt, og tenke med seg selv at grunnen til den går så styggfort er meg:) husk og få tatt litt film da? :) tror jeg hadde kjørt med et stort smil mellom ørene ihvertfall :) får håpe det går bra på turen da.. du har jo lukt vekk endel "barnesykdommer"

Jepp, barnesykdommene er forhåpentligvis dukka opp og tatt hånd om..

Skal bli artig å få prøvd bilen igjenn ja :) Planen er å få filma litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...