|Ole| Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Tvil i kva du skal gjere? Eg veit kva du skal gjere...du donerer motor og lednings nett so står i bilen til meg så sette du m5`n nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Heh, donerer ja, skal nok ha litt for m20'en no Slenger hvertfall opp noken bilder av beistet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Ooo, fett! Det der er siklesikle! Hadde berre biltilsynet gått å bestikke hadde valget vore heilt klart på valg av motor for min del!!! Køyr m20 i sommar, og bytt den ut til vinteren att;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Jah når kjem bilen på veien da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 No jobber eg kveldsskift, men vi får sjå til neste veke.. skal eu godkjennes no og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Bil ska på bukk i nermesten framtid, update kjem trur eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Då har helga gått med til litt bilskruing etter gammalt.. Har konkludert med att hjernen min er død, så trenger en ny bosh med 200 153 på slutten.. får gnist ned lånt hjerne.. Oljeslangen til turbo har og gått hull på så blei ikkje noke kjøring, fekk og montert K-sport topplager.. BILDER ! ! Med nye lager montert. Dei gamle var skrøplige var foresten 100% laus og. Har våre rustsveist her før ser eg. Der sitter den på plass ja.. litt overflate rust.. sett underifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Får vel oppdatere litt då, har fått fiksa alle problema og starta bilen når den hang på bukken, og gjekk over att alt satt som det skulle og att det ikkje var noke lekasjer.. sløkte bilen for å deretter trille den ut av garasja for å kjøre litt, greide å kvele den på vei ut av garasja og etter det gjekk den seg skikkelig antagligvis pga dei store dysene.. den var vanskli å starte etter det, så tenkte eg skulle kjøre litt dagen etter (idag), men idag var det selfølgelig blitt kvitt ute.. men alt i alt er eg berre glad bilen starter og att alt virker tett og fint.. får ta meg en kjøretur i veka som kjem tenker eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 skal vel bli herlig og få et skikkelig drag på tørr asfalt, og tenke med seg selv at grunnen til den går så styggfort er meg:) husk og få tatt litt film da? tror jeg hadde kjørt med et stort smil mellom ørene ihvertfall får håpe det går bra på turen da.. du har jo lukt vekk endel "barnesykdommer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 skal vel bli herlig og få et skikkelig drag på tørr asfalt, og tenke med seg selv at grunnen til den går så styggfort er meg:) husk og få tatt litt film da? tror jeg hadde kjørt med et stort smil mellom ørene ihvertfall får håpe det går bra på turen da.. du har jo lukt vekk endel "barnesykdommer" Jepp, barnesykdommene er forhåpentligvis dukka opp og tatt hånd om.. Skal bli artig å få prøvd bilen igjenn ja Planen er å få filma litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Fått tatt deg en tur med den nå da ? Må nesten få sitte på en tur, sjekke hvordan den går i forhold til 200sx`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Eg trur eg skal kjøre litt på fredags kveld, men trur ikkje du skal få sitte på, blir nedtur å komme inn 200'n då Neidå, du skal få sitte på en tur, så kanskje du og forstår ka bil er for noke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Er no ikkje nokke å diskutere det att den går bedre en 200`n... Orntlig å orntlig bil, veit no ikkje heilt eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Hehe, er bra alle har kver sin smak M5 motoren på bildene oppafor her er pinadeg solgt og, so no blir det m20 for alle pengane ! Skal ut å kjøre no tenkte eg, wish me luck Får oppdatere seinere i kveld om korleis prøveturen gjekk ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå