Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Jepp, igår var planen å få kjørt litt, men etter att den starter lekker den bensin/olje og den virker som om den får for mykje eller for lite bensin, en skulle tru den fekk for mykje pga dysene, men pga lekasjen en eller anna plass håper eg den ikkje får bensin etter den starter, skal forske litt mere på det i morgen, blir vertfall mykje skruing og forhåpentligvis kjøring til påska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Jess det er søndag og fint vær og lysta på å kjøre turbobimmer blir ikkje akkuratt mindre når det ser slik ut fra altanen i leiligheta.. Får vel ta ei økt seinere og sjå på lekasje problema.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Jepp etter masse grubling har eg bytta tilbake til orginal hjerne og orginal dyser.. etter det starta den og gjekk som en drøm, litt høgt på tomgang men det er vel gjerne fordi det er tonnevis med bensin i olja.. Så i morgen blir det oljebytt og innkjøp av justerbarturbotrykksventil og bensintrykksregulator.. så får eg finne eit trykk som funker inn til videre.. Planen no er å kjøpe datasprut og få den mappa med 440 cc dysene så er den klar for sommeren ! Er skikkelig fornøgd no Då er spørsmålet noken som veit om datasprut og alt av følere til salgs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Tappa oljen av bilen idag og det viste seg att det pluttslig var over 6 liter "olje" i motor hehe... Over til det tragiske, sliter med å få turbotrykk fekk turbotrykk eit par ganger, gjekk bensintør og etter det var det ikkje trykk og akslingen i turbo lugger som faen, av og til kiler den, er egentli rart fordi det er ikkje masse slark i den.. Får vel kanskje sende den av til GIK så dei kan få overhale ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Jippi, turboen min er død, får vel dra den av i løpet av kvelden og få sendt til GIK i morgen for inspeksjon.. blir det for dyrt å fikse kjøper eg en ny en, då blir det Garret ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Huff, uflaks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Hoffsa, det var no volsomt so du skulle plagast. Var ikkje turboen ny når du fekk den? Ka har gjort til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Ja det kan du seie.. Jo turbo var helt ny, men veit ikkje kor den er kjøpt ny eller kor lenge sia det egentli er.. bytta den til meg skjønner du ! Satser på att det kun er lagera, då kan det bli kjøring om ikkje so lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Liten update. har kanskje fått tak i eit Autronic SM2 som eg sterkt vurderer å kjøpe.. Turbo blir skrudd ut idag og sendt til GIK mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Hey no er autronic sm2 innkjøpt og skal monterast iløpet av neste veke mapping skal helst skje hos Polly i bergen håper eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 faene e jo gamel volvo som e tinden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 old volvo never did only go faster:) moaaaahhaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 spes 960 t6r;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 faene eg e kåte:) moahhhhhhaaaaa fra no av e de volvo som gjelllllleeee;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Noken som herja med tråden min på vors igår ser eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå