Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Hey og god kveld folks ! !

Fekk en gladmelding fra gik om att turboen var reddbar for en ganske ok pris (om det kun var lagera, som antatt) ... Autronic SM2 blir forhåpentligvis montert iløpet av veka :)

Så då tok eg like gjerne en sommarvask av den gamle slitaren, og heiv den ut i sola og knipsa noken par bilder :) Bilen er skikkelig rusjen i lakk, full i bulker og har litt overflaterust her og der, men rent teknisk er bilen bra.. kanskje neste vinter blir den slik eg egentli vil ha den utsjånadmessig og :)

nvskyq7txsee96vhmz9i.jpg

c9h8r3sigi10i0c3udfa.jpg

bfzcpu2055uq3ud7jedw.jpg

wd5xuwfwbpp8zudwoh82.jpg

tcjx8u9w63t1d9hxl7px.jpg

Legg gjerne igjenn en komentar :) Ser fram til sommeren no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp !

Ringte GIK ista og antagelsen om att det kun var lageret som hadde tatt kvelden var feil.. Og det værste av alt er att det faen meg er min feil, har brukt silicon pakningstoff til bunnpannepakning og dette har smuldra opp nok til att det har lagt seg i alle kanaler i turboen, so det kosta DYRT å fikse denne opp, fekk heller en god pris på en tilsvarende 500 hesters Garret turbo..

Så detta var ikkje så alt for gode nyheter men men, kjøre på med godt mot, flaks eg fekk igjenn 37 tusen på skatten i år :P

Datasprutet mitt er komt trur eg, har ikkje hørt med han som har bestilt det for meg endå, men rekner med det blir litt aktivitet med det i nermaste framtid..

Polly i bergen har ikkje ledig benk før etter 18 mai heller, så haster ikkje so gale sånn sett heller egentli, men hadde våre kjekt å fått bilen igang..

Bestilte og orginal bunnpannepakning idag foresten..

Kjør på med tilbakemeldinger folkens, føler liksom eg skriver litt til meg sjølv liksom, sjølv om eg ser att det stiger på antall besøkende på tråden, er det kjekt att folk legger igjenn ris eller ros og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai.....vært raus med pakn.stoff skjønner eg! :shock:

Turboer fra GIK er svindyrt,kjøp heller fra Usa,mye å spare derfra. Fikk 2 orginale Garrett GT40 til nesten halve prisen av 1 her til lands :roll:

Veit du om noken som driv med pulverlakkering forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt med så mye motgang men det ordner seg til slutt skal du se:)

når du skal fikse karroseriet så synes jeg du skal beholde den sånn som den er.. er ikke mange igjen med m-tech1 lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenkte du på da du spurte inn bunnpannepakninga med silicon egentlig? :lol:

Hadde kun pakningstoff mellom blokk-bunnpanne eg :roll:

E36Cab1 Skrevet: Ons Apr 22, 2009 17:35 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Ai ai.....vært raus med pakn.stoff skjønner eg!

Turboer fra GIK er svindyrt,kjøp heller fra Usa,mye å spare derfra. Fikk 2 orginale Garrett GT40 til nesten halve prisen av 1 her til lands

Veit du om noken som driv med pulverlakkering forresten??

Eg drog på en del stoff ja, men eg følte ikkje eg overdreiv liksom :P Kan sjekke opp litt om pulverlakking i måra, trur det er noken i sogn..

Ole|KSR Skrevet: Ons Apr 22, 2009 18:24 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Syns du har litt vel mykje uflaks no...:S

Ja det er ikkje til å bli klok på det her.. Men øvelse gjer mester seie dei.. Du lyte no begynne å skru du og no !

H_Vatn Skrevet: Ons Apr 22, 2009 20:39 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

kjipt med så mye motgang men det ordner seg til slutt skal du se:)

når du skal fikse karroseriet så synes jeg du skal beholde den sånn som den er.. er ikke mange igjen med m-tech1 lengre.

Får sjå ka eg gjer, men planen er E30 bredding osv, men får sjå ka som skjer, alt går jo som du sikkert ser ikkje helt på skinner her :P

Gravstein Skrevet: Ons Apr 22, 2009 22:02 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Faen til uflax du har da fyr ! Håper du får fyrt`n nå snart

Ordner seg ditta. blir kjøring før juni hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker alltid pakningsguffelure jeg også, men moderate mengder da

Ja var ikkje SINNSJUKT masse eg hadde på, trur eg har bilder av det.. :)

Eg trur faktisk det er stoffet eg brukte på den sandwitch'en mellom blokk og oljefilter som kan ha "slippet" litt pakningstoff inn i oljeslangen til turbo.

Ole|KSR Skrevet: Tor Apr 23, 2009 00:15 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Jo, må vel til snart...Venter på cash flow først

Cashflow ja, det er vel noke alle skulle likt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...