Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hå, no er driten fyrt opp, men får den ikkje til å gå reint.. virker ikkje som om den går på alle seks, dratt ut alle pluggledningane i tur og orden mens bilen er igang, og er tydlig forskjell då.. skal ned å bytte fordelalokk og sjå om den kanskje kan ha hoppa på registeret..

Lader 0.6-0.8 og har målt med AFR og det er ikkje bensin som mangler..

tok en liten filmsnutt av lyden i den mens den brummer på tomgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drog vekk alt so eg fekk fri sikt inn på veivhjluet og kamhjulet idag, det sto faktisk 100% nøyaktig så feilen var heller ikkje der.. bytta pluggane, og det kom seg litt, men den går ikkje 100% slik den skal endå.. får begynne å stille litt tenning å bensin med piggyback'en so kjem da seg kanskje :)

Tips og triks hjelper godt på folkens fyr laus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go kveld, no er bimmeren endelig slik den skal, går jamt og fint, men når eg kjem over 0.5 allerede på 3-4 tusen omdr. så begynner fuelcut'n pga chipen er programert for 440 og eg no kjører dyser som stammer fra e34 535.. men fekk alikavell en forsmak på korleis den er no allerede på 0.5.. spant 1 og 2 gir oppover på våt asfalt kun med svakt gasspådrag :D

Så da er det store spørsmålet, noken som har sirka 400 cc dyser liggendes til salgs ? noke rundt der en plass.. dei eg har fra før av, klarer merklig nok ikkje hjernen min drive, starter hvertfall ikkje, og ja det er høgohm :)

Men men eit lite bilde av bimmeren på tur :P

7e5v1zf7ckd44a2m7pl0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikkje få fuelcut no uansett da...

Det kan skje,ettersom 440 dysene chipen er programmert for treng ikkje lang åpningstid på lavere turtall for å levere rett mengde,med org dyser kan dette bli for lite/magert..

Men just in case: antar gappinga på pluggane er i henhold til opsettet,men dobbeltsjekk jordingsforbindelser,batteri og lading slik at det ikkje er tenninga som fjusker når turtallet stiger. Skader ikkje å eliminere ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...