Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Du skal ikkje få fuelcut no uansett da...

Det kan skje,ettersom 440 dysene chipen er programmert for treng ikkje lang åpningstid på lavere turtall for å levere rett mengde,med org dyser kan dette bli for lite/magert..

Men just in case: antar gappinga på pluggane er i henhold til opsettet,men dobbeltsjekk jordingsforbindelser,batteri og lading slik at det ikkje er tenninga som fjusker når turtallet stiger. Skader ikkje å eliminere ting ;)

oki :)

berre syns det er rart att an kutter på samme turtall som sist i forhold til att han faktisk har dyser som sprute meir bensin nå :) MEN dette ser ut som om det er nokke du kan bedre enn meg så....;)

Jørgen: Korfor ikkje kjøre original chip nå? Eg hadde jo min oppi 1 bar uten å få fuelcut med dei dysene der!! ( var eit uhell )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikkje få fuelcut no uansett da...

Det kan skje,ettersom 440 dysene chipen er programmert for treng ikkje lang åpningstid på lavere turtall for å levere rett mengde,med org dyser kan dette bli for lite/magert..

Men just in case: antar gappinga på pluggane er i henhold til opsettet,men dobbeltsjekk jordingsforbindelser,batteri og lading slik at det ikkje er tenninga som fjusker når turtallet stiger. Skader ikkje å eliminere ting ;)

oki :)

berre syns det er rart att an kutter på samme turtall som sist i forhold til att han faktisk har dyser som sprute meir bensin nå :) MEN dette ser ut som om det er nokke du kan bedre enn meg så....;)

Jørgen: Korfor ikkje kjøre original chip nå? Eg hadde jo min oppi 1 bar uten å få fuelcut med dei dysene der!! ( var eit uhell )

Sier bare at dette kan skje,ikkje at det er dermed dette som skjer ;)

Just a suggestion frå mi side.

0.5 burde den takle,men er jo mangen ting som skal spille på samme lag(LMM,dyser,bensintrykk,lambda,chip/ECU). Er det noe som ikkje står i forhold til kvarandre kan det fort bli "krangling".

Men kan lønne seg å sjekke ledn.nett,senorer og ladespenning/batt.spenning og spenningsfall til komponenter også,spes på eldre biler. Kan forårsake slike kutt det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjørte forbi garasja di på lørdag i halv 4 tia, og tenkte å stoppe å kjike på prosjektet ditt, men du var desverre ikkje å sjå, so eg stoppa ikkje..

Jo, autronic sm2 hadde eg kjøpt, men posten rota det vekk.. hadde heldigvis ikkje betalt for det, og selgert fekk erstatning fra posten heldigvis, så ingen skade skjedd :)

Ole, ikkje våte plugger, men en kødde feil fra mi side.. turbotrykket hadde blåst opp heile dyserailen med dysene og heile skiten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjørte forbi garasja di på lørdag i halv 4 tia, og tenkte å stoppe å kjike på prosjektet ditt, men du var desverre ikkje å sjå, so eg stoppa ikkje..

Jo, autronic sm2 hadde eg kjøpt, men posten rota det vekk.. hadde heldigvis ikkje betalt for det, og selgert fekk erstatning fra posten heldigvis, så ingen skade skjedd :)

Ole, ikkje våte plugger, men en kødde feil fra mi side.. turbotrykket hadde blåst opp heile dyserailen med dysene og heile skiten :P

jaha? hehe, har ikkje du lagt veivhus ventilasjonen i filter osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flytta inn i nytt verksted lørdag, og har allerede montert opp gamle tosøyleren min eg har hatt stående ei stund, fått på plass litt småting..

planen er å få opp to bukker til og det er til sammen 6 medlemmer/medleigare på detta lokalet her.. Og er vel en selfølge att det blir bmw'er som blir stående på vårt verksted :D

litt bilder gjer vel susen og :)

Her kosa bilen seg fæælt vettu :)

h1p0rb6udcac5pf17j8m.jpg

xxkjuag93sc0755u3orv.jpg

8fx8azepew588jbpas0r.jpg

En m5 3.8 med gåen topp vi skal begynne på..

7rcg5zp6iz951d23mxjc.jpg

x1x2gu6vuzdr2943rqzs.jpg

Lokalet helt fra ende til ende utenom den lillen hallen bilen min står i.. må foresten igjennom den lille hallen for å komme inn hit..

b3qbtpsxg4j6cl3xluip.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...