|Ole| Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 nice grattis dokke betaler i mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Vi betaler faktisk en overkommelig sum i mndt i og med att 4 av 6 har fagbrev innen bilfaget så hadde det våre kult å starta eit enmansforetak registrert i br.registeret og kunne tatt litt småjobber utenom våre egne biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Det lokalet så perfekt ut, og den M5'en så grom ut. Fyr på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Det blir sikkert starta en egen tråd om alle bilene og ka vi driver på med på verkstedet Får ikkje bilen min til å gå skikkelig for tia, skal legge ut en film over gangen på motor seinere idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Kanon, såg utruleg bra ut det lokalet! Reknar med du tar ein omvisning fredag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Det gjer eg vettu.. Faen har problem IGJENN !! legger ut video av bilen, eit eller anna kødd på gang no igjenn.. har bytta plugger og bensinfilter uten noke resultat.. Han gjekk heilt fint, eg sløkte den og slik er den blitt no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 kjøre du med turbo chip? isåfal skift til original å kjør med mine dyser...slippe du alt det dritet... men da må rekne med att bilen er sur når du starte den, den kjem seg etter ei par 100 meter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Har prøvd med begge hjernene (med og uten turbochip) funker ikkje då heller skjønner du, er det som er så rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 hmm.... går bilen? jager an? korleis oppføre den seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Den starter og går, men hakker og kutter og smeller som bare faen, er nok berre en filleting, er berre å søke seg fram, men en blir so forbanna lei når en berre får kjørt en time i gangen før det skjer en liten filleting som en er nødt å kødde i evigheter for å komme fram til.. du kan bli med opp på verkstedet å sjå/høre i morgen om du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Eg for sjå kor formen er når eg står opp etter nattevakta Oppføre den seg mongo på tomgang og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Nei er ok på tomgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 er vel tennings feil da... sjekka rotor, lokk osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Hei og hå, har feilsøkt i heile dag på motoren pga den ikkje går som den skal.. Noken som veit om bensinpumpe releet styrer meir en kun bensinpumpa ? motor starter om eg kinner til fuelrail er full, og drar ut releet.. Med en gang eg prøver å sette i releet slukker bilen seg.. virker som den ikkje tåler bensintrykk fra pumpa, noken tips ? er heilt tom for ideer no... Har filma dette, men kun med mobil tlf skal sjå om eg får filmen på nett seinare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 fint lokale! blir litt missunlig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå