Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hå, har feilsøkt i heile dag på motoren pga den ikkje går som den skal..

Noken som veit om bensinpumpe releet styrer meir en kun bensinpumpa ? motor starter om eg kinner til fuelrail er full, og drar ut releet.. Med en gang eg prøver å sette i releet slukker bilen seg.. virker som den ikkje tåler bensintrykk fra pumpa, noken tips ? er heilt tom for ideer no... Har filma dette, men kun med mobil tlf skal sjå om eg får filmen på nett seinare..

sjekka BTR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh det som er så kjedlig er att eg har sjekka alle dei tinga du nevnte skjønner du...

Alt koker ned til det att eg får start etter eg har fult railen med bensin, får rusa den og motor går fint då, men så snart den får bensintrykk (monterer bensnpumpereleet) dauer den skjønner du.. er det, som eg føler er case'n her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt koker ned til det att eg får start etter eg har fult railen med bensin, får rusa den og motor går fint då, men så snart den får bensintrykk (monterer bensnpumpereleet) dauer den skjønner du.. er det, som eg føler er case'n her :)

Jeg hadde samme problem på en Ascona B jeg hadde.

Den sveiv også når jeg nappet av dysekontaktene,og stoppet når jeg satte de på igjen.På den var det kjølevannsføleren til innsprøytninga som var defekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten skal prøve å bytte dei følerene..

Kimmit, eg trudde kanskje det var dysene som ikkje ville lukke seg, drog ut railen og hadde "prøvebeger" under kver dyse.. men jaggu kom ikkje bensinen pulsvis, hadde håpet eg hadde funne problemet

en liten stund der, men noope...

Har friveke så får forske litt videre i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har brukt bilen litt no, og den funker ganske greit på 0.8 i ladetrykk.. Kan ligge i 60, på 2. gir å trykke kjapt på clutchen og den river løst på tør asfalt :)

Oppsettet no er egentli 535 dyser på 3.8bar i bensintrykk og orginal hjerne..

Det som bli no er megasquirt og mapping på hamar mest sansynlig.. er dritt lei av å styre på med chip og store dyser, får det aldri til å funke som det skal virker det som..

Får heller sjå om eg får filma litt i morgen å lagt det ut på nett for dei som måtte ønske det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...