Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Vanvittig morro prosjekt! Kanskje jeg burde begynne jeg også :)

Takk takk, og velkommen til bimmers foresten, ser første innlegg gjekk til min prosjekt tråd :) Ja er morro når ting først funker :) Skal ut å filme litt ikveld, så kanskje eg har en aldri så liten film å vise iløpet av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må nokk jobbe nattevakt du...:S

Dessuten hadde det vert litt for mykje lekasje, er jo flaut i og med att eg hadde lekasje sist å ikkje gadd å gjør nokke med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go kveld gutter !

Har idag vert å henta eit megasquirt fra en m50 turbosak.. Planen er å bygge om med 6 coiler siden eg fekk med komplett ledningsnett + innovative LC1 lamda..

Så har noken enkle spørsmål som noken av dåkke m50 karane kanskje kan svare på.. er det likt triggerhjul på m50 som på 88 modell m20 trigger hjul ? altså 60-2 ? Og på kammen, er det kun 1 punkt på kamdrevet ? hadde våre det enkleste å lage til med kun eit punkt hvertfall :) Men Men nok skriverier som sikkert ingen leser uansett.. får legge ut to bilder...

1lmcecp1r8flkyr19qra.jpg

qpbj8761k315dfx0ddh6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaaa, planen er MS etter kvert jah...må berre spare litt penger...er litt kort på dei greiene for tida ;)

Uansett så går no E30`n godt nokk no syns eg med sveisa sperr og sinter clutch ;)

Reiv an laus i 70 på 3 gir uten brems og fekk en fin S sladd framover her en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...