E36Cab1 Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 www.motors.ebay.com f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 http://motors.shop.ebay.com/_Car-Truck- ... 1QQ_ptasZ1 Her må du no kunne finne nokke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 jaudå... no er vel mest sansynlig detta kjøpt :D:D Hvilken wg eg får tak i veit eg ikkje enndå.. veit blir ikkje så stort, blir vel 38mm eller noke, skal sjå på sida til kimmit... Ellers er alt reve ut av bilen no, kun dash som står igjenn, så bilen er klar til sveising av bur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 ikkje dumt ikkje dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Hallois.. fått gjort litt idag og tydligvis... skrapa vekk all asfalt som ligger under "baksetet".. blei ei lite bøtte med asfalt det fekk vaska vekk limen med tynner, og deretter malte eg med svart hammer lakk.. ser jævligt ut no inni med all den røde skipslakken osv, men det kjem seg, alt er foresten ute pga buret som skal sveisest inn her hører han heime vettø.. kjøpte en dumpventil igår og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 eg hadde no en til overs da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 å faen, jaja, kommet langt på din eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Hellois, no er det litt framgang på bilen.. bildene taler vel for seg sjøl... laga og bakpotta sjøl, gjenstår berre litt sveis.. grenrør blir sendt fra sverige idag, så håper å få det heim i neste veke.. Slik det ser ut no, må til bergen for å få plana toppen faktisk, ingen i Førde som har maskin stor nok for 6'er topp ! Alltid kjekt med komentarer.. Go helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Diesel elektro i førde planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Har ikkje fått oppdatart i det siste, men blir vel litt bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Hey, liten update Har bestilt nye råder for 2. gang idag, pga dei dukket aldri opp.. Venter fortsatt på grenrøret fra sverige, og har endå ikkje funnet noken som kan plana toppen og dreie stempla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 yes, då var det fiksa med planing i florø.. rådelagra er kommet. Då gjenstår kun bolter og pakning til toppen.. stempla blir dreia på lørdag, om alt går etter planen Driver å pusser ned blokka, så skal dama male den med svart hammerlakk, det bruker å bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 husk å legg en liten olje film på lagera da...er så ekkelt med lyder også må du kinne motoren til du får oljetrykk uten pluggene tilkopla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Jepp, var planen å gjere det handla litt deler idag, blir til att eg stikker opp å skrur litt seinere i kveld, update kjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 nice eg testa bilen min med høgre trykk idag...skrudde vist litt for mykje å havna på 1 bar hehe men fekk da ikkje tennings bank så det lover jo godt for resten av sommeren med mindre krasj hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå