|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Dette får du til vettu, eg vil vere med å sjå litt på dette
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 Ja, går vel greit Får no ganske god hjelp fra asgeir og rekna eg med ja !
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 høres bra ut er du med på eit uoffisielt streetmeet en dag i neste uke?`mest sansynleg onsdagen... fåtall som blir plukka ut til litt burnings
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 Ja fekk melding på innboksen om den der.. Får sjå om eg rekker å komme meg heim fra jobb begynner ikkje plukke ut ledningsnett før eg har alt eg trenger.. blir det kjøring i kveld etter jobb eller ?
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Mest sansynleg vist e30`n er i like god form som igår og ikkje koker
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 Har fått lagt ut en liten filmsnutt på youtube..
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 Ja den kommer, tok bare litt tid å bytte format på filmfila
SteffenM2 Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 Fin fin film! men for guds skyld, få den vekk ifra youtube! Sladd skiltene, og legg den ut igjen!
Morty999 Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 ingen som kan bevise hvem som kjørte uansett
SteffenM2 Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 ingen som kan bevise hvem som kjørte uansett Kjipt og sitte igjen med en visnings pliktig bil, pga. turbo da.
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Takk takk, jau er vanskli å sladde skilta i movie maker, men skal prøve Tar meg uansett en kveld å hive i en sugis igjenn, men kjip jobb kun får å vise på vegstasjonen då Edit; vart vanskli å sladde skilta på synkande bakardi fylla
Sandersen Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 ingen som kan bevise hvem som kjørte uansett mener at dette forandra seg i år? veit ivertfall at det skal mye til for og snike seg unna fotobokser nå, da får eiern bota visst han ikke kan påvise hvem som kjørte den.
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 ingen som kan bevise hvem som kjørte uansett mener at dette forandra seg i år? veit ivertfall at det skal mye til for og snike seg unna fotobokser nå, da får eiern bota visst han ikke kan påvise hvem som kjørte den. Høres ikkje heilt feil ut det der.. veit hvertfall att det har våre tilfeller der transportselskap må betale bota når fører ikkje kan gjennkjennast !
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Fått tukla på litt idag og, har fått tilpassa eit bassrefleksrør som skal stå i framkant av luftfilteret når LMM'en blir fjerna.. Skal ha bilen på eugodkjenning i mårra, so får eg sjå kor mykje som må gjerast før en eventuell etterkontroll eit par bilder.. Ka synst dokke? stili ? skal seff i med nærlyslykta i det ytterste hullet.. Greide seff kjøre over en pose som låg i veien, her er resultatet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå