|Ole| Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Lager bytte er en smal sak, eg lagde verktøy til det sjølv...Eller meg og Jo
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Nåja, mitt slapp ikkje med vanlig slagters, så måtte til med presse.. Den presser med 5 tonns trykk, og den jobba på ganske bra før lageret slapp.. så du har nok berre vert heldig om du har fått det ut med slagters
|Ole| Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Ehm...Eg slo ut senter først for også slå ut ytter ringen med ei pipe og hammer Så da har eg vert heldig jah
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Hehe, du gjore det på den måten ja, trekte ut lageret heilt eg, så eg kunne bruke det gamle lageret til å presse det nye inn med, fort gjort å ødelegge det nye.. Bilen skal på ettergodkjenning i morgen, wish me luck
|Ole| Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Hehe, du gjore det på den måten ja, trekte ut lageret heilt eg, så eg kunne bruke det gamle lageret til å presse det nye inn med, fort gjort å ødelegge det nye..Bilen skal på ettergodkjenning i morgen, wish me luck Eg brukte ei pipe i begge ender til å presse med, gjengestang imellom og mutter på kvar side...skrudde det inn, gjekk fint som fy
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Jau jau, får meddele att bilen gjekk igjennom eukontrollen då Så eg begynner ikveld å demonterer ledningsnettet og monterer sprutet.. Får legge ut bilder av diverse som eg har liggandes til sprutet.. datakontakta..
|Ole| Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Menne du, eg må ha delene mine alikavell kan du sei til Jan Egil...Skal jo begynne på den orange...Angre på att eg solgte DE lyktene mine nå
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Skal gje beskjed.. Er det 4 dørs orange du skal begynne på ? Kommer oppdateringer seinere idag, uansett om det stort sett er meg og ole som skriver her inne
|Ole| Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Blir 4 dørsn jah Satser på att det blir bra Er masse folk som leser tråden din btw, er en del treff for å sei det sånn
e30powah Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 skjer det noe for tiden hos deg jørgen? kan foresten røpe att eg har fått tilbud om en 320coupe med m20b25motor for en grei penge
|Ole| Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 skjer det noe for tiden hos deg jørgen? kan foresten røpe att eg har fått tilbud om en 320coupe med m20b25motor for en grei penge løp og kjøp, berre ikkje nevn nokke skilt nr her er vist stygt for tida, forum og fjesboka er politiets beste venn
endre88 Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 hei kjører du med chip fra norman og dyser fra han ? vet du kormye cc di e? og dreide stempler og mls pakning og arp bolter? funker det vurdere selv dette hehe ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå