Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50

Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Ettersom eg har forstått kjøre han neddreide stempel, 535 dyser og høgre bensin trykk...han kjøpte chip fra en svenske men husker ikkje om han bruker den...

funker fett iallefall :)

men har kun hørt gode ting om norman, du som bur i bergen har jo kort vei til han, han har vist grisepeiling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm det eg og har hørt men e litt usikker på kordan eg skal bygge hehe gidder ikke og bygge så e det ras etter 2timer hehe men jobber på cylinder service bergen som lærling så masiner e ikke mangel på haha men min turbo kunskap e litt mer mangel på har lest litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm det eg og har hørt men e litt usikker på kordan eg skal bygge hehe gidder ikke og bygge så e det ras etter 2timer hehe men jobber på cylinder service bergen som lærling så masiner e ikke mangel på haha men min turbo kunskap e litt mer mangel på har lest litt.

Har kun en ting og sei, er berre å begynne du lærer undervegs :) og du burde jo ikkje være redd for å havarere, når du har den signaturen der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess jess, har fått gjort litt idag og, har tatt "sesongslutt" so har begynt å ribbe bilen, og no ser eg virklig fram til lange dager/kvelder på verkstedet :)

Har blandt anna fått slipt ned ei bagasjeromsluke og sveist igjenn hulla som var der.. har og matta ned m3 skjermane mine og fått prøvd dei på :) Bilder seier sitt !

yazgwkv6j5orqcoe25lz.jpg

Blei faktisk bra om eg so må sei da sjøl :)

l5jpnzv6qocrl55cqpab.jpg

Det er da begynnelsen på noke :)

p50kkbybnwpresvf0j6b.jpg

Haugen med "skrot"

69spdsilzh9svo1en8z0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må sei vi har vert i god laget idag :D tenkje imorga så må vi komme litt lenger på ditta her ja;)

Jepp får takke for innsatsen ;) tenker helga, og neste friveke går med til bilen :)

I morgen etter jobb begynner eg å kaste ut interiøret, så eg får sveist i litt gulv framme, so står buret for tur.. deretter er det vel kanskje å begynne å tilpasse skjermane kanskje :)

Men noke eg lure på folkens, er det forskjell på innfestninga til framfangeren, m3 kontra vanlig preface e30 ? ? får ikkje dette til å stemme liksom... tenker då på hovud festa framme på fangeren ikkje dei gliderene på sida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...