knut_olestad Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Så en svensk M3 ombygd med facelift baklys, det ble like feil som lexuslykter..
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Så en svensk M3 ombygd med facelift baklys, det ble like feil som lexuslykter.. Hehehe det kan godt vær, lexus lykter er hvertfall feil i mine auger fått henta delene idag, i tilegg som eg og mest sansynlig har fått en til å ta på seg sveisejobben skal bruke mårradagen på å reinskjære delene, så er det lettere å sjå kor en skal kappe i bilen.. er litt av innerskjermen som er skjert i, so må finne på noke der... Eg er hvertfall happy og gira som berre FY !
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 Har fått dreve på litt idag, har reinskåre ein bakskjerm, så da er det kun en igjenn og seff c stolpekassetten.. Kjem en i morgen for å sjå om han skal ta på seg jobben eller ikkje Får legge opp litt bilder da.. Mykje arbeid ! Denne var faktisk god å ha ! Jævlige camber på kompressoren
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Fått styrt på litt i kveld også, satser på å få reinskjære den andre bakskjermen i morgen.. Gleder meg til å få dette på bilen, trudde ikkje det skulle bli so morro å lage sin egen m3, føler seg litt friere til å gjer ka en vil, når dette ikkje er en orginal m3 Har og bestemt meg for farge på bilen Høgre bakskjerm nermer seg klar !
G-RACING Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Gler meg til å komme å sjå live, dette er snadder! Ser forøvrig veldig bra ut jørgen, stå på!
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Ja er berre å komme får ta meg ei økt idag og, kanskje eg klarer heile venstre bakskjerm idag og eg står på litt
G-RACING Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Huska du denne M3-jørgen: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 030897.jpg
E36Cab1 Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Så du skal bygge om til M3 kaross nå alså? Det blir jo bra Blir det samme motor og oppsett som før eller S-motor for å matche bilen?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 Så du skal bygge om til M3 kaross nå alså? Det blir jo bra Blir det samme motor og oppsett som før eller S-motor for å matche bilen? No blir der m3 kaross for alle penga Motor blir den samme, men plukker den ut i vinter å gjer den en overgang samt litt nye deler skal på plass Aleks, har sladda VEL mykje rundt i den "m3n" der i si tid Får oppdatere med bilder i morgen folkens
|Ole| Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Veit du om nokken som har Golf 2 breddinger liggende?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 Meiner det var eit sett slike oppe på skrapen.. kanskje det var fra golf 1, det huksa eg ikkje.. Pimp hadde vel e28 m535 breddinger på sin, og det såg ikkje ille ut, fekk litt racing preg over den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå