Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Jepp får vel skrive noken par vise ord her eg då... Alle delene er egentlig klare for å monteres på bil, og eg har idag våre å hørt på eit karroseriverksted om dei kan ta på seg jobben med å punkte fast skjermane med punktsveismaskin, og det skulle gå fint.. Litt greit att eit sertifisert oppretterverksted kan gjer den jobben, med tanke på godkjenning osv Sto til klokka 3 inatt og skar ferdig den siste skjermen.. Det som no gjennstår er å sette vinkelsliparen i sjølve bilen, gruer meg litt egentlig Men det går sikkert bra Har friveke no, so målet er å få fast hvertfall en skjerm denna veka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Dette blir virkelig bra!! Følger med her:) stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Takk takk, det gjer litt ekstra pågangsmot med positive komentarer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Fått gjort litt idag og Får endlig dom i morgen om polakken tar jobben eller ikkje.. vist ikkje blir det eg som gjer jobben med å kappe tilpasse og punkte det på plass, og deretter setter vekk resten av jobben til eit karrosseriverksted som tar resten av punktsveisjobben.... Skulle sjå korleis innfestninga til m3 bakfangeren vart, hadde ein liggandes eg skulle prøve på, skjønte ingenting før eg såg dei svake firkantane i bakplata, eit småhardt dunk med hammaren og jobben var gjort Orginalt M3 bakfanger feste.. Må og få tak i bakfanger + venstre bakgangerfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 når er du i "racarlag" garsjen? send en mld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Tøft Jørgen! Blir morro å sjå når du setter kniven i bilen! Oppdater rikeleg med bilder;) Kor fekk du tak i M3 bakfangar festet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Tøft Jørgen! Blir morro å sjå når du setter kniven i bilen! Oppdater rikeleg med bilder;)Kor fekk du tak i M3 bakfangar festet ditt? Det fekk eg med m3 delene det Ja skal ta en liten pause fra bilen idag, og so gå på med nytt mot i kveld tenker eg Birken: skal sende en melding eg når eg reiser bort i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 bra jobba! ser lovende ut detta;) mn har ett spørsmål, er ganske fersk når det gjelder turbobygg, mn jeg har da en 525 12v (m20), så lurte på hva jeg skal gjøre med lamdasonden? skal den bare sveises på det nye eksosen? ca samme plass? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Jepp, lamda sonden må på, ellers går den ikkje skikkelig og den bruker uhorvelig mykje bensin.. har en kompis med E34 530 (V8.) og den har muligens gåen lamda fordi den bruker over 2 liter på mila.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Du som har sveist buret ditt sjøl eller? Har ikkje fått det med meg før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Ser bra ut dette Jørgen, greit med å gjøre det selv, da vet du hva du får. Heimelaga er best i test. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Jepp, lamda sonden må på, ellers går den ikkje skikkelig og den bruker uhorvelig mykje bensin.. har en kompis med E34 530 (V8.) og den har muligens gåen lamda fordi den bruker over 2 liter på mila.. Menne asso, 2 liter på mila er da ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Du som har sveist buret ditt sjøl eller? Har ikkje fått det med meg før... Har våre bur i den i over eit år no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Jepp, lamda sonden må på, ellers går den ikkje skikkelig og den bruker uhorvelig mykje bensin.. har en kompis med E34 530 (V8.) og den har muligens gåen lamda fordi den bruker over 2 liter på mila.. Menne asso, 2 liter på mila er da ingenting Er litt når han har brukt 40 liter på 4 turer tur-retur Førde-Sande og det er rolig "langkjøring" Då er det "no'gæli" kan en seie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Jepp, lamda sonden må på, ellers går den ikkje skikkelig og den bruker uhorvelig mykje bensin.. har en kompis med E34 530 (V8.) og den har muligens gåen lamda fordi den bruker over 2 liter på mila.. Menne asso, 2 liter på mila er da ingenting Er litt når han har brukt 40 liter på 4 turer tur-retur Førde-Sande og det er rolig "langkjøring" Då er det "no'gæli" kan en seie Du har ikkje kjørt nokk E30 m20 b25 med 535 dyser skjønner eg Da var det snakk å fylle 200kr i Naustdal, inn til førde, eit par runder i sentrum og ut igjen til Naustdal, da lyste lampa igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå