Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50

Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp får vel skrive noken par vise ord her eg då...

Alle delene er egentlig klare for å monteres på bil, og eg har idag våre å hørt på eit karroseriverksted om dei kan ta på seg jobben med å punkte fast skjermane med punktsveismaskin, og det skulle gå fint.. Litt greit att eit sertifisert oppretterverksted kan gjer den jobben, med tanke på godkjenning osv :)

b5k1jer0si6c78j9nzaa.jpg

lfkc5q7ciuy57xoajgqy.jpg

Sto til klokka 3 inatt og skar ferdig den siste skjermen..

5aq97z10663yo254h0hb.jpg

Det som no gjennstår er å sette vinkelsliparen i sjølve bilen, gruer meg litt egentlig :roll: Men det går sikkert bra :D Har friveke no, so målet er å få fast hvertfall en skjerm denna veka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort litt idag og :)

Får endlig dom i morgen om polakken tar jobben eller ikkje.. vist ikkje blir det eg som gjer jobben med å kappe tilpasse og punkte det på plass, og deretter setter vekk resten av jobben til eit karrosseriverksted som tar resten av punktsveisjobben....

Skulle sjå korleis innfestninga til m3 bakfangeren vart, hadde ein liggandes eg skulle prøve på, skjønte ingenting før eg såg dei svake firkantane i bakplata, eit småhardt dunk med hammaren og jobben var gjort :)

7r8g35rk6f56ru1o7jw6.jpg

x2e8ox2dqmj3oxu9s9iq.jpg

Orginalt M3 bakfanger feste..

8eoa1h9mpabj6q0blqyl.jpg

Må og få tak i bakfanger + venstre bakgangerfeste

i575qqy0r0kglabamgfp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft Jørgen! Blir morro å sjå når du setter kniven i bilen! Oppdater rikeleg med bilder;)

Kor fekk du tak i M3 bakfangar festet ditt?

Det fekk eg med m3 delene det :)

Ja skal ta en liten pause fra bilen idag, og so gå på med nytt mot i kveld tenker eg :)

Birken: skal sende en melding eg når eg reiser bort i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra jobba! ser lovende ut detta;)

mn har ett spørsmål, er ganske fersk når det gjelder turbobygg, mn jeg har da en 525 12v (m20), så lurte på hva jeg skal gjøre med lamdasonden? skal den bare sveises på det nye eksosen? ca samme plass?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, lamda sonden må på, ellers går den ikkje skikkelig og den bruker uhorvelig mykje bensin.. har en kompis med E34 530 (V8.) og den har muligens gåen lamda fordi den bruker over 2 liter på mila..

Menne asso, 2 liter på mila er da ingenting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, lamda sonden må på, ellers går den ikkje skikkelig og den bruker uhorvelig mykje bensin.. har en kompis med E34 530 (V8.) og den har muligens gåen lamda fordi den bruker over 2 liter på mila..

Er litt når han har brukt 40 liter på 4 turer tur-retur Førde-Sande og det er rolig "langkjøring" :P Då er det "no'gæli" kan en seie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt når han har brukt 40 liter på 4 turer tur-retur Førde-Sande og det er rolig "langkjøring" :P Då er det "no'gæli" kan en seie ;)

Du har ikkje kjørt nokk E30 m20 b25 med 535 dyser skjønner eg ;)

Da var det snakk å fylle 200kr i Naustdal, inn til førde, eit par runder i sentrum og ut igjen til Naustdal, da lyste lampa igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...