ehrnst Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 heh.....turbomotoren min bruker mindre bensin enn stock, om jeg kjører som folk riktig nok
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Hehe, nettop Bilen finmappa med andre ord ?
Gjerviken Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Berre å pøse på med Bilder Trur ditta blir Veldig bra
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Har styrt på litt idag og, går fort å kappe og slipe reint når en har god flyt i arbeidet .. Legger opp noken bilder.. eg kappa ikkje alt 100% av idag for å unngå sig mellom c stolpe og bakplata, so lot litt stå igjenn der.. i morgen rekner eg med m3 skjermen er komt på, grunnen til att den ikkje kom på idag var att eg endå ikkje har fått punkt sveisen, men får den i morgen ! Spørsmål; noken som har erfaringer med grunnstoffet europax ? usikker på korleis det staves, men eg vart anbefalt å ha på det stoffet på falsane før eg punkt sveiste det.. Røykfullt
Bmweee Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Blir bra dette du;) bra garasje og stå i også
birken85 Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 liker det eg ser jørgen:) er du der i kveld?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2009 Hey, eg tok tidlig kveld i kveld, so kan eg gjer resten i morgen han som gjer sveisejobben begynner klokka 11 mandag så rekner med å ha begge bakskjermene + C stolpen klar i veka
|Ole| Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Stor update kjem ! så du har fått gjort nokke? eg er stillestående for tida...:/
G-RACING Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Tar meg friheten til å oppdatere litt for deg eg jørgen, legge ut bilda du sendte meg på telefonen:
|Ole| Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Sopass Jørgen, du står på du Dette blir bra... Eg må ta meg en tur innom en kveld Ringer deg mest sansynleg først
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Takk takk aleksander Ja her går det no litt framover ole, kjem ikkje heim før lørdag, so då blir det sliping heile helga, så eg kan montere venstre sida og Er berre å komme å kjike
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Sitter no og klør i henda etter å komme heim for å begynne på neste side også, det blir mest sannsynlig ei hektisk helg i og med att eg kjem heim lørdagskveld og begynner på jobb igjenn søndag klokka 6 om mårran.. men men skal legge inn litt bilder fra kommandes helgs arbeid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå