Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, då var helga over men for min del var det ikkje rare helga eg fekk, var heime i under 24 timer før eg reiste på jobb igjenn, so var kun nedom verkstedet å synsa litt, og eg er storfornøgd hittil :) prøvde bakluke og baklykt på for å sjekke klaringer osv og alt stemte eit hundre prosent :) Og der ER LOV å skrive i tråden min altso, ekje farlig det :)

NO er jo bilen den bastard'en m3 på eine sia og vanlig på hi sia 8)

qeu1iikisb9hondqdlf2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo meget bra ut dette da. Hva blir farge valget når den blir ferdig "M3" da?
Hei og takk for det, håper det blir bra til slutt ja :) fargevalget endte på en orginal bmw blåfarge meir vil eg ikkje seie om det :) måtte rett på jobb igjenn so blir ikkje til att eg får sette vinkelsliperen i venstre sida før til helga, men då er det friveke so eg får gjort mykje då :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh.....turbomotoren min bruker mindre bensin enn stock, om jeg kjører som folk riktig nok

kompiss kjører 318IS med turbo, 380hk på hjula, bruker 0.7 på langkjøring.

og min e39 2.8 turbo bruker litern ca, på "lang" kjøring og slikt seff, men med sprut får man mye finere bensinforbruk, får utnytta vær lille dråpe; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det hanskr, den er garantert å sjå kjørbar (vil ikkje seie ferdig, det blir den aldri) til våren :)

Bestilte og litt deler fra koed idag, bestilte fester til framfanger og bakfanger so eg kan henge opp fangerene noke lunde når eg skal justere glis her og der.. delene var seff ikkje på lager, men håper dei kjem til eg har friveke, kommande veke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...