Jørgen-Fastbmw Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Hmm var akkurat innom her for å finne mob nr ditt,skal til Førde no og kjøpe div rørdeler og var tenkt bortom en tur og kikke. Ser at da passa heller dårligt Men får stikke innom en anna gang ettersom eg går på arb.veke når du går på fri det var no faen, alltid kjekt med besøk på verkstedet om du skal til førde i slutten av veka er det berre å komme innom, då er eg der winchester: eg brukte en gass brenner og varmer massen til det blir nesten flytande, so har eg en biltema sparkelspade (til tapet sparkel) og skraper den av, deretter går eg over med en negerkuse (stål børste som du har på vinkel sliperen) så du får vekk alt håper du forsto framgangs måten sjølv om det var knotete forklart hanskr: ja er berre å stikke innom torsdagen ja
Vegard-E30 Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Tar meg en tur inn igjen til helga eg da
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Tar meg en tur inn igjen til helga eg da Den er god blir nok der heile helga, satser på komplett m3 i slutten av helga no
hanskr Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 me fekk no gjort litt karoseri i kveld får håpe polakken gjer godt arbeid i måro da ;D
G-RACING Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Er spent å sjå siste skjermen no Jørgen, kjem heim ikveld! Tar med meg felgane, så får vi fundert litt
Alecken Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Fett! Legge ei sånn negerkuse igjen masse stripe og sånn? E det passande å bruke ei sånn til å fjerne lakken vis man f.eks ska høyglanspolere et ventildeksel eller lignande? : -)
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 God kveld gutter og jenter ! Alecken; nei blir ikkje sår i stålet med en slik negerkuse, om en er litt forsiktig Eg anbefaler slik "polerings-flapdisk" til stål når du skal høgglanspolere, en får kjøpt billig på biltema G-RACING; ja blir jævla tøft å sjekke om m3 skjermane sluker 10" felgane dine, må jo sjå litt ann her ka vi har av muligheter Var og kjekt å få arbeidshjelp av hanskr torsdagskvelden, bra jobba So var det dagens jobbings so skal dokumenterast, eg og rafael (polakken) ferdigstilte venstre sida idag, får slenge ut noken bilder, so er det berre å fyre løst med spørsmål eller ros/ris om dokke vil lapper i innerskerm, var skåre litt feil der.. Europax er lagt på.. ser tøff ut no
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Får legge ut bilder fra igår, måtte prøve på noke felger får å nett sjå korleis da blei
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Hei fekk låne med meg boksen fra eit opprettningsverksted her, var vist det beste en fekk tak i når det gjalt til slikt arbeid, einaste minuset er att en må være jææævla nøyaktig når du skal få det vekk fra plasser en skal lakke Takk for det ole, du må komme å kjike litt søndag
Gjest Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Se der ja! Bra du fikk til og bruke skjermene.
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Jepp gamle dine det viste du att det var evo skjermer foresten ? eg har to sett med orginale m3 framskjermer, gamle dine evoskjermer med litt rust nederst og to andre ikkjeevoskjermer uten rust men frister litt å bruke dine siden det er evo
bmwkizn Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Gromt prosjekt dette her men er en del arbeid har jeg forstått. Men virker som resultatet kommer til å bli knall. Så vi gleder oss til å se mere
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Gromt prosjekt dette her men er en del arbeid har jeg forstått. Men virker som resultatet kommer til å bli knall. Så vi gleder oss til å se mere Hei takkk for det No er jo "dritt arbeidet" gjort, så videre framover er det jo samme som å pusse opp en hvilken som helst e30 coupe Skal på verkstedet å sveise to hål på kver side av bilen (kanalene) idag, det ser eg fram til, bakfull og jævlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå