Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm var akkurat innom her for å finne mob nr ditt,skal til Førde no og kjøpe div rørdeler og var tenkt bortom en tur og kikke. Ser at da passa heller dårligt :wink:

Men får stikke innom en anna gang ettersom eg går på arb.veke når du går på fri :lol:

det var no faen, alltid kjekt med besøk på verkstedet :) om du skal til førde i slutten av veka er det berre å komme innom, då er eg der :) winchester: eg brukte en gass brenner og varmer massen til det blir nesten flytande, so har eg en biltema sparkelspade (til tapet sparkel) og skraper den av, deretter går eg over med en negerkuse (stål børste som du har på vinkel sliperen) så du får vekk alt :) håper du forsto framgangs måten sjølv om det var knotete forklart :) hanskr: ja er berre å stikke innom torsdagen ja :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld gutter og jenter !

Alecken; nei blir ikkje sår i stålet med en slik negerkuse, om en er litt forsiktig :) Eg anbefaler slik "polerings-flapdisk" til stål når du skal høgglanspolere, en får kjøpt billig på biltema :)

G-RACING; ja blir jævla tøft å sjekke om m3 skjermane sluker 10" felgane dine, må jo sjå litt ann her ka vi har av muligheter ;)

Var og kjekt å få arbeidshjelp av hanskr torsdagskvelden, bra jobba :)

So var det dagens jobbings so skal dokumenterast, eg og rafael (polakken) ferdigstilte venstre sida idag, får slenge ut noken bilder, so er det berre å fyre løst med spørsmål eller ros/ris om dokke vil :)

lapper i innerskerm, var skåre litt feil der..

gnwms11o7vjlvt67l07y.jpg

w996cvqtm709b7923tcy.jpg

Europax er lagt på..

85jyi12izyw337rhm9s8.jpg

ace8vb6xauzjcbmb74lu.jpg

alvhtyv7qllkvxxehoac.jpg

ud0qvrbprpnvfb5o22eb.jpg

ser tøff ut no :)

db0va4ag2ytw71bdijlo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt prosjekt dette her :) men er en del arbeid har jeg forstått. Men virker som resultatet kommer til å bli knall. Så vi gleder oss til å se mere :)

Hei takkk for det :) No er jo "dritt arbeidet" gjort, så videre framover er det jo samme som å pusse opp en hvilken som helst e30 coupe :)

Skal på verkstedet å sveise to hål på kver side av bilen (kanalene) idag, det ser eg fram til, bakfull og jævlig :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...