Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått gjort litt i kveld og, har begynt på arbeidsveke igjenn, so får kun styrt på om kveldane..

Slept bilen ned på hjula slik att den er transporterbar til karoseriverksted for punktsveising.. planen er å få skreve inn m3 i vognkortet, og må derfor ha kvitering fra godkjendt oppretterverksted :)

ede8dcsf90z7hqp15wl0.jpg

znhv2bgcm5dl7wbapxiq.jpg

Skrevet
Kor mykje stige evt verdi og forsikring når man gjør slikt da?

Forsikringa blir som vanlg 320i den, men skal ekstrautstyrsforsikre bilen i tilleg :)

Prisen stiger vel og, vil ikkje legge ut noke drømme summer her, det blir det berre diskusjon av, men den vil nok stige ja :)

hanskr; ja skal gjer det, men blir jobbings denna veka, so får no sjå kor mykje verksted det blir ;)

Skrevet
Steike som eg gler meg til M3 crusing til sommaren mr Helmetland!!

Eg og vil vere med sjølv om eg ikkje stille i heilt samme liga :)

Skrevet

Hehe det kan du få lov til ole :) ja eg ser virkelig fram til eit par runder med blanke e30r til sommaren :) sv90; veit ikkje om det var ironi eller ikkje, men i tilfelle du meinte det, så er du den første som seie noke positivt om speila dei ser verre ut reallife trur eg :)

Skrevet
Hehe det kan du få lov til ole :) ja eg ser virkelig fram til eit par runder med blanke e30r til sommaren :) sv90; veit ikkje om det var ironi eller ikkje, men i tilfelle du meinte det, så er du den første som seie noke positivt om speila dei ser verre ut reallife trur eg :)

So kjekt :) Så får vi håpe det blir litt susing i løpet av sommaren på meg og :)

Skrevet

Yngve, kjøpte speila på realpower var billige så eg satsa på att det såg bra ut, var litt dtm look på dei ja, var derfor eg kjøpte dei :)

Ole du har no mindre arbeid igjenndu enn meg, so skjønner ikkje kvifor du ikkje skal bli ferdig når eg skal bli ferdig :)

Håper eg får sveist resten av hulla og bestilt lakk til bilen neste fri veke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...