Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Yngve, kjøpte speila på realpower var billige så eg satsa på att det såg bra ut, var litt dtm look på dei ja, var derfor eg kjøpte dei :)

Ole du har no mindre arbeid igjenndu enn meg, so skjønner ikkje kvifor du ikkje skal bli ferdig når eg skal bli ferdig :)

Håper eg får sveist resten av hulla og bestilt lakk til bilen neste fri veke :)

Det kjem no an på kor mykje eg gjer ut av dette her :) Har jo en motor å bygge og :) Har heller ikkje råd til alt på engang ;)

Skrevet
Planar for bilen i helga då Mr. M3-boy?

Hehe M3-boy kan du være sjøl :) Ja lure no på å høre på litt lakk.. Har jo friveke neste veke so rekne med det blir gjort litt då, punkt sveising og gjere reint i motorromet blir hvertfall gjort :) i jula blir det vel m3 maraton på oss begge:) det ser eg fram til :)

Skrevet

Starta bilen igår, dårleg gnist. Bytta coil så kom det seg, nedtur att eg fekk tipset av Ken Tore...Haha

Skrevet

den kem nokk snart skal du sjå :P

fekk no pussa litt bak på stolpane og mala litt i dag, matta litt bak på taket ;)

i måro tidleg ska bilen på punktsveising osv...

Skrevet
Godt du står på :)

gleder meg til bilder ! ;)

Ja eg står på eg, og det gjer faktisk hans kristian og når han kjem innom :)

Eit bilde som forklare kvifor eg står opp klokka 8 om morningen når eg har friveke :P

Leverte nemlig bilen til punktsveising idag tidlig, ferdig iløpet av ettermiddagen :)

lmdghrlafy6onvh3gd8g.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...