Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, brukte ikkje lange tida vi heller på å få ut fra Ole sin :)

Bruker vel ca en halvtime om en ikkje stressa :)

Denna gangen her heiv eg ut motor heil med innsug dynamo grenrør med turbo osv på en liten time..Forrige gang når motoren ikkje ville kinne rett etter eg hadde montert den (når den var nyoverhalt) brukte eg 15 min. (!!!) på å hive den ut, aleine.. men då var det slegge mekanikk i 5. gir :)

Hehe, eg orke ikkje hurtig mekk når det gjelder motor asso :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, brukte ikkje lange tida vi heller på å få ut fra Ole sin :)

Bruker vel ca en halvtime om en ikkje stressa :)

Denna gangen her heiv eg ut motor heil med innsug dynamo grenrør med turbo osv på en liten time..Forrige gang når motoren ikkje ville kinne rett etter eg hadde montert den (når den var nyoverhalt) brukte eg 15 min. (!!!) på å hive den ut, aleine.. men då var det slegge mekanikk i 5. gir :)

Hehe, eg orke ikkje hurtig mekk når det gjelder motor asso :)

No skjønner eg ikkje heilt ka du vil fram til her.. når eg sa eg brukte ein time på å hive ut motor denna gangen her, so sa du att du brukte kun en halvtime, når eg sa eg har heve ut motor på 15 min, so seie du att du ikkje orker hurtigmekking når det gjelder motor.. ?

Noken som veit om noken som selger lakk billig ? var og hørte på eit lakk verksted her, og dei sa ca 800 kr literen trenger lakk til motorrom og bagasjeluke i første omgang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, brukte ikkje lange tida vi heller på å få ut fra Ole sin :)

Bruker vel ca en halvtime om en ikkje stressa :)

Denna gangen her heiv eg ut motor heil med innsug dynamo grenrør med turbo osv på en liten time..Forrige gang når motoren ikkje ville kinne rett etter eg hadde montert den (når den var nyoverhalt) brukte eg 15 min. (!!!) på å hive den ut, aleine.. men då var det slegge mekanikk i 5. gir :)

Hehe, eg orke ikkje hurtig mekk når det gjelder motor asso :)

Så du har lert no med andre ord :P:lecture: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, brukte ikkje lange tida vi heller på å få ut fra Ole sin :)

Bruker vel ca en halvtime om en ikkje stressa :)

Denna gangen her heiv eg ut motor heil med innsug dynamo grenrør med turbo osv på en liten time..Forrige gang når motoren ikkje ville kinne rett etter eg hadde montert den (når den var nyoverhalt) brukte eg 15 min. (!!!) på å hive den ut, aleine.. men då var det slegge mekanikk i 5. gir :)

Hehe, eg orke ikkje hurtig mekk når det gjelder motor asso :)

Så du har lert no med andre ord :P:lecture: ?

Hehe, har aldri vert hurtig mekk sånn sett, har hatt kjappe løysninger men om du tenke på brannen så er var ikkje det min feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jørgen, hør med stryn vidergående på lakk linja;) dei hakje so gale priser meiner eg og hukse;)

Eg får kjike litt etter lakk ja :)

So var det kveldens gjøremål då.. vart berre litt dulling i kveld, men fekk spylt motorrommet :)

var masse dritt på travers og servo

agw3se6e0lxnxvsumyry.jpg

vangane og..

qsn31mv3w6xdan6vh2cg.jpg

Blei reinare no :)

zbjzsne7owce2rylxcie.jpg

wnlbqikkg9ia2paql9zw.jpg

Reint og fint, imorgen blir det sliping og litt sveising :)

hvh932z7nljr99rpixr0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...