Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir dritbra, føler meg ensom som sige rundt kvar dag i turbo e30 :)

Du skal få sitte på en dag eg lader 0.7-0.8...da kjenne du drag, 0-100 på 6.1 sek med dårleg start...

Skrevet

Fått gjort lite i det siste, bestilt deler som forhåpentligvis kjem i morgen.. kjøpt meg ny wg fra Kimmit og..

usxij4jhuxx6ftcsq3m7.jpg

Kjem bilder fra bur byggingen..

noken som ser ka eg driver med her ??

wlacbq1eb1bfiew7f6qc.jpg

Har avtalt med normann på turbochip i knarvik att han mapper en chip til bilen min for å få det mest optimalt på ca 1 bar :) For å få det til må eg dit med bilen, men det er en smal sak når bilen blir ferdig :)

Skrevet

Har fått LMM ledningen forlenget slik att eg kan ha den mellom turbo og luftfilter.. bildene forklarer vel for seg sjøl....

trwfk5b1a5m81evdd6my.jpg

4wvmj2c2it0b5636c4sc.jpg

f75gk2cegcujzamgtl9s.jpg

j3n8m7sci8orspeqnefm.jpg

8jiholcf0g8aovcnao5d.jpg

bbmpbgz2jmytvu0sm0d7.jpg

cxfz5gdmgmcikek1ed5i.jpg

cywj99t9nkvs9xrnxsqz.jpg

Slik det ser ut no... håper på bur sveising til uken som kommer no, skal ha 3 veke ferie no, så håper ting kommer i orden snart.. kanskje eg faktisk rekker rudskogen :roll:

Skrevet
Hei hei !! NO er alle deler kommet i hus bortsett fra ARP bolter.. Noken som veit om firmaer som skaffer arp bolter kjapt og billig ? planen er å ha bilen klar til gatebil septembertreffet :)

Har ARP bolter jeg. 2000kr pluss frakt til topp

Skrevet
Hei hei !! NO er alle deler kommet i hus bortsett fra ARP bolter.. Noken som veit om firmaer som skaffer arp bolter kjapt og billig ? planen er å ha bilen klar til gatebil septembertreffet :)

Har ARP bolter jeg. 2000kr pluss frakt til topp

Du har PM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...