Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Sort senter da? http://i48.tinypic.com/2uzfel1.jpgimg] På dei felgene der passer det, for der er senteret veldig stort, mine felger er senteret veldig lite so det må ver en farge på senteret som går ilag med krommen på ringene, vist ikkje vil felgene sjå veldig små ut..
Gravstein Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Veit ikke om det blir en slager med lakkert senter, Penere om det er polert også etter min mening Tror eg skall gjøre det med mine gammle til sx`n btw, fargevalget kunne ikke ha vært mer korrekt !
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 Veit ikke om det blir en slager med lakkert senter, Penere om det er polert også etter min mening Tror eg skall gjøre det med mine gammle til sx`n btw, fargevalget kunne ikke ha vært mer korrekt ! Nei lakka senter i bilens farge er tøft på noken felger men langt ifra alle.. Polert senter blir for mykje meiner eg, må gå for orginal farge i senter har eg funne ut Gleder meg til sommeren no, sinnsjukt mangen feite bila som ligger ann til å bli ferdig vår 2010 her i Førde-området
Gjerviken Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Felgane blei bra dei! Einig der, blir mykje råe bila sigandes rundt her i sunnfjord
Torek Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Dette ser veldig bra ut! Gromme felger også. Hva er ET og bredde på dem?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 Dette ser veldig bra ut! Gromme felger også. Hva er ET og bredde på dem? Hei takk for det. Felgene er 9 og 10 breie innpresset hukser eg ikkje i farta desverre.. Blir jobbings i to veke i Odda av alle plasser, so blir lite skruing framover desverre :/
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 Blir en nydelig bil det der stå på Takk takk Er jævlig feit din og med den nye todelte fargen !
Kjetil^^ Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Dette ser veldig bra ut! Gromme felger også. Hva er ET og bredde på dem? Hei takk for det. Felgene er 9 og 10 breie innpresset hukser eg ikkje i farta desverre.. Blir jobbings i to veke i Odda av alle plasser, so blir lite skruing framover desverre :/ Utrolig rått prosjekt! Ka jobbe du som då? sio du ska ned og jobba på den drittplassen?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 Jobber som lastebilsjåfør og skal kjøre tipplastebil i den nye tunnellen som skal gå til jondalen derifra Er du herfra eller ?
Kjetil^^ Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Åja Ja, bur 2 mil ifrå odda, på austsida i fjorden
|Ole| Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Eg må sei eg får meir og meir trua på deg Jørgen Prioritere riktig med pengene iallefall
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Eg må sei eg får meir og meir trua på deg Jørgen Prioritere riktig med pengene iallefall Takk for det ole, er som du seie ei prioriterings sak når det kjem til tid og penger, noke eit slikt prosjekt krever hvertfall Kjetil ka heiter det der då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå