Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

De felgene vil passe E30 perfekt! 10x17 er i største laget på E36 med vals, og kraftig senk ;)

Ja du seier noke der :)

Aleks; dårlig med driving når sveiseapparatet ikkje er heilt på nett for tida, er vist vanlig att dissa Migatronic aparata driver å streiker ofte..

planen er å få sveisa ferdig motorrommet og intercoolerfesta so eg kan matte ned resten å få på litt grunning i motorrommet og kanskje grunne senteret på felgane og :)

Hylsene til E36 nav på E30 fjørbein er komt i hus, skal bli spennande å sjå korleis det passer :)c8xq3tntrusq8xvoti2h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go kveld !

Har styrt på litt i veka og fått matta ned motorrommet slik att det er ferdig til grunning, laga nytt IC oppheng sveist igjenn alle hol som vart når eg fjerna alle festebrakkettane som orginalt står i motorrommet.. skal prøve å få eit ryddig og minemalistisk motorrom som mulig, ser for meg att det einaste som skal fange auga i motorrommet er polert turbo, polert toppdeksel og polert custum alu innsug.. ikkje eit virrvarr av blåe og røde koblinger, vakum slanger på kryss og tvers osv

Har styrt på sovidt det var med buret i kveld, men ga opp då røret som går fra hovudbøyla til golvet framme med torpedo er LANGT ute av kurs.. Får ringe pedersen å be han sende eit nytt eit..

Får legge inn noken bilder da, så folket er så glad i, inkludert meg når eg ser i andre sine tråder..

gått over med matteduk her og..

kjmi2pgt8t0r50dmk2zc.jpg

Her måtte eg kappe vekk litt av sveisefalsen i vangen fordi det var småkonflikt her mellom grenrør og vange, når motoren vrei seg litt.. kappa vekk sveiste igjen og slipte nedatt..

y2ahd6vyuw619vcw5kec.jpg

vekk med braketter og lappe hulla.. slipte selfølgelig ned att

57sn9c4t85vz9a7hauex.jpg

Jævla DRITTBUR fra pedersen, testa selfølgelig på beggesider.. Må få ny..

7m8mjwtj4vjanwjq9c3h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt til skeivt detta buret var,trudde han leverte ganske så skreddarsydde bur?!?

Ellers ser det lovendes ut sålangt,virker som du har grei plan på prosessen framover :)

Bura er vel noke eg trygt kan kalle halvfabrikat.. men med litt kapping passer dei, sett vekk fra det røret der, så passer resten ganske bra.. venstre sida passer bra med litt kapping på lengda ned mot golvet..

Planene skal det ikkje stå på nei, verre med kompetansen til å utføre dei :P neida går sikkert bra, tar vel gjerne litt lengre tid når en må lære undervegs, berre å vere so nøyaktig en kan heile tia..

I morgen skal eg på en tur der dei bygger båter i carbonfiber å plukke kapp, so eg skal bruke litt diverse plasser i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Flott prosjekt og med rett farge :)

Blir du klar til sesongen?

Hei og takk for det ! Du er jo so og sei i mål med din bil, den er berre heilt perfekt :)

Den blir kjørbar i sommer, men klar blir den vel ikkje med det første.. en får alltid nye ideer og planer, men det veit vel du like godt, i og med du har att en del gromme motorer i din allerede :)

Får vel oppdatere litt med ka eg har gjort i det siste i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å dekke til med masse teppe det ;)

Ser bra ut no! Kas type grunning du har brukt her? :)

Det er rett, tepper er tingen :) trenger ikkje hive den i like fort som den kom ut heller :P

Det er 3 komp. epoxygrunning.. Hempel heiter den, mykje brukt i skipsindustri, so det er skikkelige greier :)

Satser på kjøpe lakk so eg får lakka motorrommet til helga og få sette på plass motor igjenn.. Terje (lakkereren) sa att det var ikkje vits i att eg begynte å matte ned bilen uten att han var med, (med tanke på bulkane) so no får eg hjelp til det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...