Jørgen-Fastbmw Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 Er nok desverre berre hanskr som faktisk er E34 eigar sjølv, som ikkje veit hvilken boltsirkel han har på bilen sin er nok 5-120 ja Det er plass men er trangt og en må forsterke med sveis skal det bli bra trur eg fått gjort masse idag og, men legger ikkje ut bilder endå
e30powah Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 e34 har 5 *120 det er eg bombe sikker på var vertfall det på min:)
Kimmit Racing Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 ser at han har kjøpt inn neglelakk ihvertfall må ikkje glemme maskara på øyeskyggene framme. E30 kler 5 bolt+at litt enklere og finne felger
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Hehe, litt sminking må nok til ja Må no bli estorill-maskara då om ikkje anna
G-RACING Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Heiheihei, er vel på tide med litt friske bilder av skuta her Jørgen? Kan vel ikkje akkurat sei at det ikkje går framover?
krutte-39 Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Nei no synes eg at det har stillna heilt av her Jørgen Må slutte å jobbe so jækli mykje på jobb, og heller dra deg heim å bygge bil å knipse bilde å legge ut her
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Nei no synes eg at det har stillna heilt av her Jørgen Må slutte å jobbe so jækli mykje på jobb, og heller dra deg heim å bygge bil å knipse bilde å legge ut her Hehe, er jo eit ordtak som heiter stille før stormen ? ! får heller knipse noken bilder av bilen når den er blitt grå i kveld då mao den blir lagt fyller på iløpet av kvelden
|Ole| Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Vi lika det Ettersom eg har forstått har den vel fått eit lag eller 3 no
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 Vi lika det Ettersom eg har forstått har den vel fått eit lag eller 3 no Det stemmer Ole ! kanskje 4 - 5 strøk og ? var ihvertfall DEILIG å sjå bilen i kun en farge ! Motor har fått ny vannpumpe, bunnpannepakning, toppakning og toppdekselpakning og selfølgelig nye bolter og reg. reim.. alt untatt vannpumpa var jo gått over 8 - 9 mil so då var det jo modent for bytte
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 Og endelig ! So var det berre den koselige jobben med å slipe fylleren so eg får ein bil som er så slett som mulig i lakken uten å mellomslipe laga med base osv ..
hanskr Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 du fekk lånte deg ein anna moment nøkkel ? sia motoren e komplett i gjenn eg tulla meg vekk me nåkken dame .... desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå