Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

ja det skjer stadig noke når en har friveke vettu ;) går på fri igjen fredag, då blir det å montere motor i bil og deretter blir det lakk i midten av kommande veke satser eg på, det blir RÅTT :) ! ! ! !

mh5ibrqjjxlytaxi19ep.jpg

3nmecqkpcvn80va99fei.jpg

buen er breiere enn der ser ut til, men er dratt ganske langt oppaifrå for å ungå en kraftig "bue"

ngfj3z4i9bzmbsucse98.jpg

kjøpt nye stoler og 4 punkts belter, blir nytt 90mm djupt ratt og..

gnwz3qfkfd8u385ux05f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå her ja, endeleg fekk vi ein smakebit av strebet til deg å Smiley :D Vakkert å sjå alt i ein farge, er det samme fyllar på framskjermar som på resten av bilen, eller berre lyset som lurer?

Bestilt dato for lakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta her er god knall Jørgen, blir det Aven Auto lakkering? :)
Sjå her ja, endeleg fekk vi ein smakebit av strebet til deg å Smiley :D Vakkert å sjå alt i ein farge, er det samme fyllar på framskjermar som på resten av bilen, eller berre lyset som lurer?

Bestilt dato for lakk?

Ja det var deilig å sjå bilen i en farge etter gammalt :)

Dato er ikkje bestemt, bilen blir hvertfall levert når fylleren er slipt hvertfall :)

Ole; ja det er aven som skal male den :) får du 2.7'n opp å gå snart eller ? blir vi ferdige til streetmeet'n skal tru ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som det ser ut no og det ikkje blir nokken spesielle komplikasjoner så skal eg få start før rudskogen men nekter å tru att eg blir ferdig til da :)

Mangler E36 2.8 eller m3 fremre del av mellom aksling for og få kassa til å gå overens med m20 driv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smule reven med her, og plutselig lest 57 sider :P

Kjekt å sjå kordan bilen din har utvikkla seg fra du kjøpte den, til den står med fyller på no!

Kudos skal du ha for pågangsmotet og finishen :)

Satser på (bank i bordet) null problemer med motoren den gangen her da, og at alt anna går som det skal.

Nydelig farge btw ;)

Satser på det blir eit par E30 "M3'a" i Førde i sommar 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smule reven med her, og plutselig lest 57 sider :P

Kjekt å sjå kordan bilen din har utvikkla seg fra du kjøpte den, til den står med fyller på no!

Kudos skal du ha for pågangsmotet og finishen :)

Satser på (bank i bordet) null problemer med motoren den gangen her da, og at alt anna går som det skal.

Nydelig farge btw ;)

Satser på det blir eit par E30 "M3'a" i Førde i sommar 8)

Takker for kjekk tilbakemelding ! er lagt en del timer og penger i karosseriet no, so er kjekt å få litt tilbakemeldinger på den saken :)

Blir datasprut denna gangen så eg frakter bilen til mapping og benking, så slepper eg noke meir bry med den saken :)

Bilen blir levert til lakkering neste søndag, noke eg ser jævlig fram til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fann linken eg snakka om: No har jo du gjort jobben med hjula, men kjekt å sjå likavel.

Genialt då, er vel egentlig slik du har sagt du ville gå fram på dine felger fra start og :)

Er i Asker for tiden fordi søstra til fruen bur der, skulle en tur på liertoppen så stakk like godt innom kollevold der og, endte opp med eit 90 mm djupt OMP ratt og stolfester til den andre sabelt stolen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...