|Ole| Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Eg er stuck på jobb mens alle eg kjenner reise på skogen, det er litt frustrerande mildt sagt, men kan en liten opptur er jo att bilen blir lakka tirsdag onsdag neste veke :D Blir bra det
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Skrevet Juli 8, 2010 Japp eg gleder meg til å montere nylakka strøkne deler
|Ole| Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Japp eg gleder meg til å montere nylakka strøkne deler Trur iallefall ikkje du skal bekymre deg for dårleg arbeid, mannen er rå med sprøyta!
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 Japp eg gleder meg til å montere nylakka strøkne deler Trur iallefall ikkje du skal bekymre deg for dårleg arbeid, mannen er rå med sprøyta! Hehe den saken er hvertfall berre grei, han kan å male han ja var å leverte resten av delene idag, og skal oppatt i morgen, satser på du er der då, so eg kan få kjike litt på dinna vogna di, men du driver jo berre å søve som vanlig, eller spiller ps3
|Ole| Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Japp eg gleder meg til å montere nylakka strøkne deler Trur iallefall ikkje du skal bekymre deg for dårleg arbeid, mannen er rå med sprøyta! Hehe den saken er hvertfall berre grei, han kan å male han ja var å leverte resten av delene idag, og skal oppatt i morgen, satser på du er der då, so eg kan få kjike litt på dinna vogna di, men du driver jo berre å søve som vanlig, eller spiller ps3 Eg nei! Eg stod opp kl halv 9 idag, tross att eg ikkje var heime fra Rudskogen før kl 3 natt som var Var på seinvakt serru, skal muligens opp på dagen imorra en tur men seinvakt imorra igjen og
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Hei å hå folkens, fått henta bilen fra lakk og alt ser jævlig bra ut, men om eg skal vere larsen-racing pirkete, so er det eit par støvkorn som må slipast Jævli kjedig å ikkje kunne laste opp bilder av nylakka bil men slik er det no når bimmers er so tullette
winchester Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Bildeopplastningen fungerer fint nå, last opp!
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Nope null virk hos meg hvertfall
winchester Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 (endret) ... Endret Oktober 12, 2023 av winchester
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Då sender eg deg bilder då.. Sender frå då eg henta bilen, og fra kor langt eg er kommen i monteringa
|Ole| Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Eg skal no sei det sjølv att eg såg denne bilen 2 min etter den var ferdig lakkert, herregud for en fin farge!! Den der blir PORR PLUSS...
winchester Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Sovnet i går, så fikk ikke lastet opp bildene med en gang, hehe. Ble veldig fin farge forresten
Spiritus Sancti Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Likære! Blei bra! Bare glede å montere deler nå..
skrammel Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 får ikke opp bildene på forumet =( det suger hardt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå