Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eg er stuck på jobb mens alle eg kjenner reise på skogen, det er litt frustrerande mildt sagt, men kan en liten opptur er jo att bilen blir lakka tirsdag onsdag neste veke :D :D

Blir bra det ;)

Skrevet
Japp eg gleder meg til å montere nylakka strøkne deler :)

Trur iallefall ikkje du skal bekymre deg for dårleg arbeid, mannen er rå med sprøyta! :)

Skrevet

Trur iallefall ikkje du skal bekymre deg for dårleg arbeid, mannen er rå med sprøyta! :)

Hehe den saken er hvertfall berre grei, han kan å male han ja :) var å leverte resten av delene idag, og skal oppatt i morgen, satser på du er der då, so eg kan få kjike litt på dinna vogna di, men du driver jo berre å søve som vanlig, eller spiller ps3 :lol:

Skrevet

Hehe den saken er hvertfall berre grei, han kan å male han ja :) var å leverte resten av delene idag, og skal oppatt i morgen, satser på du er der då, so eg kan få kjike litt på dinna vogna di, men du driver jo berre å søve som vanlig, eller spiller ps3 :lol:

Eg nei! Eg stod opp kl halv 9 idag, tross att eg ikkje var heime fra Rudskogen før kl 3 natt som var :)

Var på seinvakt serru, skal muligens opp på dagen imorra en tur men seinvakt imorra igjen og :)

Skrevet

Hei å hå folkens, fått henta bilen fra lakk og alt ser jævlig bra ut, men om eg skal vere larsen-racing pirkete, so er det eit par støvkorn som må slipast :)

Jævli kjedig å ikkje kunne laste opp bilder av nylakka bil men slik er det no når bimmers er so tullette :)

Skrevet

Eg skal no sei det sjølv att eg såg denne bilen 2 min etter den var ferdig lakkert, herregud for en fin farge!! Den der blir PORR PLUSS...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...