|Ole| Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 lykke til med dei greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Blir tøft dette her. Legge ut et lite klipp når du har satt sammen maskinisten i bilen. De Brock felga dine, er de 8,5" både frem og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Hvilken pris fekk du på planinga av toppen i Florø,og hvilket fima? Har 2 topper+blokker som skulle vært plana u see... Blir lett å gjenkjenne i Førde denna bilen din med klistremerket bakpå luka,sjå om det blir noke futt i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Hvilken pris fekk du på planinga av toppen i Florø,og hvilket fima? Har 2 topper+blokker som skulle vært plana u see... Blir lett å gjenkjenne i Førde denna bilen din med klistremerket bakpå luka,sjå om det blir noke futt i den Dei tok rundt 1000 kr. Firmaet heiter origod, holder til ute ved Ewos.. Du har vel 4 "overflater" du skulle hatt plana sia du bygger en v8'er I første omgang blir det kun eit bar.. men den motoren som står i no, (straks på veg ut) blir dratt helt ut med smidd innmat h-profil råder m21 veiv porta og sveisa topp osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Blir tøft dette her. Legge ut et lite klipp når du har satt sammen maskinisten i bilen.De Brock felga dine, er de 8,5" både frem og bak? Film blir det ja mener de er 8.5 på alle 4 hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Slik det ser ut no, blir bursveisinga utsatt litt... håper på å montere ihop motoren onsdag kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Dreiv å surra litt med grenrøret idag.. må bygge om litt til festet til wg'n.. blir screamer pipe fra wg rett i asfalten <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Leverte fra meg stemplene til dreiing idag, og fått tukla litt til med grenrøret, det blir ikkje gjort ferdigt før motoren er kommet i i bilen, lettere å sjå då... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 fekk gjort litt igår, men det vart mest fundering og prøving.. fekk foresten igjenn stempla mine Stempla er dreiet 3mm.. håper på en 8:1 i komp.. rot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Har eit problem... korleis får eg lagt slangen til ekspansjonstanken over på hi sia ? er jo jæævli trangt og riski å legge den mellom vifte og reimhjul, noke som lett gjer gnag på slangen ved litt kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 aha, du har tenkt å ha den på motsatt side? problemet er jo att det må vere fall...men eg skal google litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 men korfor lager ikkje du til nokken nye fester lenger framme mot lyktene? pga filter og rør kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Jepp dei vil gå der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Hey, våre lite updates no, men blir vel eit rykk no i helga tenker eg.. Fått ihop bunndel no, får manglede deler mandag.. LItt bilder... Nye ringer.. Er dreiet 3 mm. nydelig heeelt nye uten ei einaste stripe No er det snart på tide att denne går ut, og får seg ei skikklig overhaling fra øverste hylle Fekk ordna med ekspansjonstanken og, den skal ligge der den ligger på bildet ovenfor.. om eg får motoren heil før neste helg, ryker den inn samme helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 blir bra detta, eg fekk ikkje reist opp til deg idag...sov litt også blei eg stående å vere sosial på rangvallen, blant anna stilte inn turtallet til joika lasse i 320 hass... han har foresten knekt bakakslinga si idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå