|Ole| Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Ja eg veit, var å henta ista, men arbeidslysta er langt ifra på topp ! Korleis kan den ikkje vere der når du har alt nylakkert?!
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 Ja eg veit, var å henta ista, men arbeidslysta er langt ifra på topp ! Korleis kan den ikkje vere der når du har alt nylakkert?! Godt spørsmål, det går no framover var jævlig positivt overaska øve kor fint intercooleren satt bak m3 fangeren, null tilpassing
hanskr Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Ja eg veit, var å henta ista, men arbeidslysta er langt ifra på topp ! Korleis kan den ikkje vere der når du har alt nylakkert?! Godt spørsmål, det går no framover var jævlig positivt overaska øve kor fint intercooleren satt bak m3 fangeren, null tilpassing såg no kjempe bra ut ditta
Haakjin Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Dette begynner å bli strøkent du Jørgen:p Liker virkelig stilen din, er en perfekt ''M3'' i mine øyner
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 takker for det, viktig å få eit personlig preg på bilen en bygger
Haakjin Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Hehe , ja , det blir det vettu Strøkent hvertfall ;p
Jawn Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Den ser litt sint ut på det bildet der Har du måla på den ICen din?
|Ole| Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Ja eg veit, var å henta ista, men arbeidslysta er langt ifra på topp ! Korleis kan den ikkje vere der når du har alt nylakkert?! Godt spørsmål, det går no framover var jævlig positivt overaska øve kor fint intercooleren satt bak m3 fangeren, null tilpassing Blir bra dette her
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Den ser litt sint ut på det bildet der Har du måla på den ICen din? Meiner det er samme måla som ole har på sin IC
|Ole| Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Den ser litt sint ut på det bildet der Har du måla på den ICen din? Meiner det er samme måla som ole har på sin IC Meiner det er samme ja http://ksr.as/product_info.php?cPath=49 ... ucts_id=70
krutte-39 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Ja, blir det updates snart elle? Eller e det så custom at det ikkje går an? Hehe:D
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Hehehe ! er det noke en ikkje får til, so er det berre å kalle det custom flytta til nytt verksted, so fått gjort lite med bilen egentlig, men det ekje so farlig, no er den jo blitt blå
tool-nes Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Ser du kjører med wastegatenfremover og ikke opp ved dempertårnet som mange andre gjør. Kjører du med åpen wastegate? Hvis du ikke gjør det, har du noen bilder av hvordan du gjorde det med rør til DP?
|Ole| Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Ser du kjører med wastegatenfremover og ikke opp ved dempertårnet som mange andre gjør.Kjører du med åpen wastegate? Hvis du ikke gjør det, har du noen bilder av hvordan du gjorde det med rør til DP? Han kjører screamer ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå