Jørgen-Fastbmw Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 Et monster av en bakfelg! Hva er dim?! Den er 17 x 10 kun Ser bøse ut pga den brede kanten synst eg
Stian_B Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Takk for det stian, kunne tenkt meg å beskua m3'n din real life, for den ser så jævlig feit ut på bilder.. skulle fått laga til eit stort bimmers treff til neste år Takker er veldig fornøyd selv og.... hadde vært morro å fått til ett stort skue treff på våren neste år, men får vel rullet til vårvelta uansett.... hehe gleder meg til å blir ferdig i army`n så jeg får fortsatt på bilen... din er klar på skilt til vårvelta den... ?
gnilb Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Et monster av en bakfelg! Hva er dim?! Den er 17 x 10 kun Ser bøse ut pga den brede kanten synst eg Det er feit kant ja
|Ole| Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Stjal eit bilde fra facebooken til John eg Jørgen, syns det fortjente og komme seg hit
G-RACING Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Sleng opp eit par bilder eg hadde liggande og: Gladguten godt nøgde! Vel inne i tralla:
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Sjå her ja, litt farger i denna gamle tråden er ikkje feil, kjekt å sjå Det bilde Ole postet er vel det nyeste bildet av bilen slik den er no per dags dato, lure faktisk litt på oppstart til helga, eller rett over helga Takker for det Kristian
Kristian Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 fargen såg grisefet ut, satt som et skudd sammens med felgene men hvordan blir det med denne bilen, blir det skilt eller...?
Vegard-E30 Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 skilter har han liggende på hylla:) eugodkjent i fjor
Sta1n1 Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 har rett i det med at den breie kanten på felgene gjør at det ser ekstra rått ut er jo bare kosearbeid igjen nå
Kimmit Racing Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Folk kan si hva dem vil..men M3 er verdens deiligste bil..og her ser vi resultatet av det.nydelig vogn og så har den ekte M-motor også
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Folk kan si hva dem vil..men M3 er verdens deiligste bil..og her ser vi resultatet av det.nydelig vogn og så har den ekte M-motor også Takker for det Kim Thomas, er heilt enig sjølv og JA det er m20 som er M-motor Nermer meg oppstart og har kobla ferdig alt bensinsystem, og skulle justere BTR i atmosfæretrykk, so jumpa bensinpumpe-releet så pumpa gjekk.. når eg stilte BTR til 3 bar merka eg att det lukta bensin, og ser eine dysa lekker ved overgangen fra stål til plast.. so om noken har ei 440 cc dyse, skrik ut !
G-RACING Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Nokke nytt i prosjektet den siste veka? Vi må lakkere hengslene dine bak neste gang eg e heime
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Nokke nytt i prosjektet den siste veka?Vi må lakkere hengslene dine bak neste gang eg e heime Ja tenkte eg ikkje skulle demontere dei for å lakke dei, men det er det som er tingen Har endå ikkje henta panser-hengslene og dermed ikkje fått målt felgkantene dine desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå