M3 Yngve Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Blir bra denne nå, men den potta/ eksos annlegget er vel noe langt ned vel? Kul og rett eksos har mye å si for hel heten, syns nå jeg da. Men skal bli gøy å se dere til sommeren, med begge disse bilene.
E36Cab1 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Fin blåfarge du har valgt,var noe slikt eg også vurderte. Bilen ser bra ut!
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Takker for det E36Cab1 blåfargen er knall den Ja Yngve, potta er bygd etter m-tech 1 fangeren min, har ikkje bestemt meg for hvilken bakpotte eg skal ha no framover
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Go dag ! Har ikkje fått gjort mykje med bilen for tida, men litt er jo gjort Mangler 3.2 forstilling so om noken har komplett, så skrik ut! Har 3.2 kaliptere og skiver på hånd, men ser det blir dyrt å kjøpe 3.2 spindler nav og bruer nytt.. Motorrommet begynner å nerme seg klart, noke gjennstår jo selfølgelig, skal tig'e nytt alu innsug i vinter, det er noke eg trur blir jævla lærerikt og kjekt Bilde på korleis motorrommet ser ut nå !
Just-turbodiesel Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 omfattende prosjekt ja... morrosamt leiketøy vil je tru
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Ole; kjekkere å bygge eit eget, kunne kjøpt meg en 200 sx om eg skal kjøpe alt ferdig, katalogtrimming er ukult kan like godt opne naboen sitt panser isteden for mitt eget då, alt blir jo likt Just: ja det skal bli artig detta
|Ole| Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Ole; kjekkere å bygge eit eget, kunne kjøpt meg en 200 sx om eg skal kjøpe alt ferdig, katalogtrimming er ukult kan like godt opne naboen sitt panser isteden for mitt eget då, alt blir jo likt Just: ja det skal bli artig detta Ja du får lage eit til meg og da om det blir bra
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Ole; kjekkere å bygge eit eget, kunne kjøpt meg en 200 sx om eg skal kjøpe alt ferdig, katalogtrimming er ukult kan like godt opne naboen sitt panser isteden for mitt eget då, alt blir jo likt Just: ja det skal bli artig detta Ja du får lage eit til meg og da om det blir bra Får sjå på det Einen skal låne med seg tigsveis fra verftet det han jobber, og han får all alu for innkjøpspris, så når vi først dreiv på kunne vi lage fleire i samme slengen
|Ole| Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Ole; kjekkere å bygge eit eget, kunne kjøpt meg en 200 sx om eg skal kjøpe alt ferdig, katalogtrimming er ukult kan like godt opne naboen sitt panser isteden for mitt eget då, alt blir jo likt Just: ja det skal bli artig detta Ja du får lage eit til meg og da om det blir bra Får sjå på det Einen skal låne med seg tigsveis fra verftet det han jobber, og han får all alu for innkjøpspris, så når vi først dreiv på kunne vi lage fleire i samme slengen Høyrest bra ut, får sjå om eg kjøpe meg ferdigbygd no til vintern. Satsa på Nuke bensin rail uansett så må vel til
e30 tic Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Fint motor rom vet ikke ka du har planer om men kan du ikkje bremse motoren med både org innsug og det nye du skal bygge, hadde vert gøy å sett endringen. kjekt med alu når ein får de til
|Ole| Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Fint motor rom vet ikke ka du har planer om men kan du ikkje bremse motoren med både org innsug og det nye du skal bygge, hadde vert gøy å sett endringen. kjekt med alu når ein får de til Det var ingen dum idè Kanskje eg skal prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå