Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

vist eg får pakkepris på stempel å ei 2.8 veiv so ska eg slå til :) må rekne ut ka kompresjon eg havner i då med 135 mm staker :)

Nei Ole, må vel mykje nye deler i toppen og om det ska begynne å likne din :)

Nja, men hadde da vert kjekt med 2 gromisser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis kjøper dere deler via summit ? får opp denna meldingen : Summit Racing Equipment sender ikke til denne adressen via Google Checkout

Du har ikke en gyldig leveringsmetode for øyeblikket.

Edit

Fekk lagt inn og betalt bestillinga no, så no blir det 3 stk doble MSD coiler, med andre ord det blir kjørt wastespark :)

Skal muligens hente noken CP stempel i morgen og, så blir å bygge heilsmidd M20 i vinter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Go kvelden folks ! Skjedd lite med bilen i det siste men det er pga eg har flyttet til nytt verksted og sussla på med nye bruksbilen, en 1990 e30 touring som kom til norge i 1997.

Msd coilene er komt i posten og m3'n får ny bakrute på fredag så litt skjer det jo alikavel om eg ikkje oppdaterer her :)

En prosjekttråd uten bilder er ikkje spesielt artig, så seriøse bilder eller ei, la gå :)

n86kkzxwkb5eh9cndcol.jpg

m0aztxwn6bfkotqttfx0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meir bilder av stasjonsvagnen :) ?

Ja var ikkje mangen eg har tatt faktisk, skal ta fleire en dag, planer for denna er litt lavbudsjettsoppgraderinger som supersport dempere med 60/40 senk, flikke litt i lakken her og der og en god boning og polering, deretter noken fine felger. Blir kanskje noken slike; http://www.nlmotoring.com/XXR-521-Wheels-s/1521.htm .

Om eg ikkje selger den blir det nok m50b25 :)

c8mv6t1sf98fkl16ommf.jpg

suwpd9iny6x82keu01o5.jpg

Rydda ut 3 bæreposer med søppel i bilen :S

3wpw02720mqmy0mlgz5e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er vel kanskje på tide å oppdatere denna tråden litt og, for dei som trur eg kun er ute å har det morro med touringen så har dei heilt rett, lite med skruing i det siste..

En av grunnane er jo att eg har hatt bilen på eit ruteverksted som skulle montere ny bakrute i bilen, men det var ikkje ei rute å oppdrive i heile norge eller tyskland so det drog seg ut litt kan en sei, bilen sto der en mndt. Så blir ikkje montert noke rute før ut på nyåret kanskje..

Flytta bilen opp på verkstedet, og fått pussla på litt med dissa (JÆVLA !! ) side listene som står i pakningene i siderutene, har og dulla litt i motorrommet og fått montert eit deksel fra b20 som skal stå der istedenfor fordeleren, venter på att john andre (jawn her på forumet) skal mekke ferdig ms'et slik att eg kan kjøre wastespark med tre dobble coiler :)

Har og kappa opp eit orginalt innsug slik att eg kan bruke flensane når eg skal tig'e eit nytt eit :)

Nok "tørrinfo" fra meg slenger opp noken bilder berre for å få tida til å gå :P

Touringen liker snø :)

0q7ve82fxb5x5au5cfty.jpg

flytta bilen fra ruteverksted til mitt eige verksted

9o7c9be9latz1h8wl2rz.jpg

uu0pmuwjikj1fzupqmy6.jpg

trygt framme :)

9b6obgxdrt991a6vana2.jpg

Blir cleant med b20 deksel :)

uzr9s1ktt35iym10dqs1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...