|Ole| Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 vist eg får pakkepris på stempel å ei 2.8 veiv so ska eg slå til må rekne ut ka kompresjon eg havner i då med 135 mm staker Nei Ole, må vel mykje nye deler i toppen og om det ska begynne å likne din Nja, men hadde da vert kjekt med 2 gromisser
AMT RACING Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Du får 8,5:1 i komp. Har veiv og ja.
Haugnezen Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Viss du får tak i innsuge til ein gamal 323 fra e21 med Mekanisk innsprøyting så har du enklere trakter og bygge på. Edit: men ser no at du kun skal ha flensen.
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 Ja eg kjem til å bruke kun flensane fra m20 innsuget, kapper rett bak hulla til dysene.. Den kompen er jo godt utprøvd, du får gje en lyd når stempla dine er komt
AMT RACING Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Dei er på plass dei. Så berre å komme å sjå.
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Kjem bortom etter jobb i morgen
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Korleis kjøper dere deler via summit ? får opp denna meldingen : Summit Racing Equipment sender ikke til denne adressen via Google Checkout Du har ikke en gyldig leveringsmetode for øyeblikket. Edit Fekk lagt inn og betalt bestillinga no, så no blir det 3 stk doble MSD coiler, med andre ord det blir kjørt wastespark Skal muligens hente noken CP stempel i morgen og, så blir å bygge heilsmidd M20 i vinter
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Go kvelden folks ! Skjedd lite med bilen i det siste men det er pga eg har flyttet til nytt verksted og sussla på med nye bruksbilen, en 1990 e30 touring som kom til norge i 1997. Msd coilene er komt i posten og m3'n får ny bakrute på fredag så litt skjer det jo alikavel om eg ikkje oppdaterer her En prosjekttråd uten bilder er ikkje spesielt artig, så seriøse bilder eller ei, la gå
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Meir bilder av stasjonsvagnen ? Ja var ikkje mangen eg har tatt faktisk, skal ta fleire en dag, planer for denna er litt lavbudsjettsoppgraderinger som supersport dempere med 60/40 senk, flikke litt i lakken her og der og en god boning og polering, deretter noken fine felger. Blir kanskje noken slike; http://www.nlmotoring.com/XXR-521-Wheels-s/1521.htm . Om eg ikkje selger den blir det nok m50b25 Rydda ut 3 bæreposer med søppel i bilen :S
G-RACING Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Tøft, det her blir bra Jørgen, får bygge deg M3 touring no når du er i gang, det er ikkje mangen av
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Er vel kanskje på tide å oppdatere denna tråden litt og, for dei som trur eg kun er ute å har det morro med touringen så har dei heilt rett, lite med skruing i det siste.. En av grunnane er jo att eg har hatt bilen på eit ruteverksted som skulle montere ny bakrute i bilen, men det var ikkje ei rute å oppdrive i heile norge eller tyskland so det drog seg ut litt kan en sei, bilen sto der en mndt. Så blir ikkje montert noke rute før ut på nyåret kanskje.. Flytta bilen opp på verkstedet, og fått pussla på litt med dissa (JÆVLA !! ) side listene som står i pakningene i siderutene, har og dulla litt i motorrommet og fått montert eit deksel fra b20 som skal stå der istedenfor fordeleren, venter på att john andre (jawn her på forumet) skal mekke ferdig ms'et slik att eg kan kjøre wastespark med tre dobble coiler Har og kappa opp eit orginalt innsug slik att eg kan bruke flensane når eg skal tig'e eit nytt eit Nok "tørrinfo" fra meg slenger opp noken bilder berre for å få tida til å gå Touringen liker snø flytta bilen fra ruteverksted til mitt eige verksted trygt framme Blir cleant med b20 deksel
|Ole| Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 På tide med update Jørgen!! Synst du skal vere veldig fornøgd med fargevalg i forhold til felgane dine Er riiimeleg cleant og det veit eg du likar
G-RACING Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Likte godt bilde nr. 3, fargen er rett og slett snop!! God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå