Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Likte godt bilde nr. 3, fargen er rett og slett snop!! :) God helg!

God helg ja ! Du får komme tidlig heim i jula so vi har lang vinterferie, vi ha jo masse som skal gjerast :) domt vi ikkje plukka av alu bruene som sto på den m-tech touringen på skrapen, slik eg forstår det, så er det kun e30 m3 og e30-mtech som har alubruer framme ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go kveld ja ! lite fart på framgangen her må eg seie, men det går no sakte men sikkert framover..

Han eg deler verksted med (han som skal tig'e innsuget mitt) tok med seg innsugsflensen min på jobb plana den i fresen :)

g3flbx4v4jqj56l5oada.jpg

Han er nok desverre ingen bmwkar men kan sakene sine mtp stålarbeid, noken som ser kva bil dette bildet stammer fra ? kan seie so masse att det er vannkjøling IC på den :) er motorrommet til verkstedkompanjongen :)

2976ljzlon2sfvt1kce2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go kveld ja ! lite fart på framgangen her må eg seie, men det går no sakte men sikkert framover..

Han eg deler verksted med (han som skal tig'e innsuget mitt) tok med seg innsugsflensen min på jobb plana den i fresen :)

g3flbx4v4jqj56l5oada.jpg

Han er nok desverre ingen bmwkar men kan sakene sine mtp stålarbeid, noken som ser kva bil dette bildet stammer fra ? kan seie so masse att det er vannkjøling IC på den :) er motorrommet til verkstedkompanjongen :)

2976ljzlon2sfvt1kce2.jpg

Kan eg få lov å tippe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...