Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Korfor ikkje bruke originalt gassspjeld?

For der første so ser det orginale gasspjeldet veldig rotet ut med vannkjøling vakumtapper osv, for det andre so er det 2.75 " og ikkje 3". for det tredje så meiner eg m50 tps skal passe rett på m30 spjeldet :) M30 spjeldet er cleant og fint, "less is more" Ole ;)

Hehe, jaaaja :P

Din din pripne jæ...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korfor ikkje bruke originalt gassspjeld?

For der første so ser det orginale gasspjeldet veldig rotet ut med vannkjøling vakumtapper osv, for det andre so er det 2.75 " og ikkje 3". for det tredje så meiner eg m50 tps skal passe rett på m30 spjeldet :) M30 spjeldet er cleant og fint, "less is more" Ole ;)

Hehe, jaaaja :P

Din din pripne jæ...:P

Hahaha ikkje skyt meg for å vere nøyaktig då ;) Fekk ikkje gjort så mykje idag, fordi vi mangler eit 3" alubend men fekk no sveist det som ska vere "inni" pleniumet :)

qd4dlq130cd2gcuazvvp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

so du måtte gi deg på den skjøytinga di til slutt ja:P

vart no ganske bra sveis av Einen da ;)

Ja Thomas kan Tig'e han :) kveldens oppgjør var å bøye peilepinnen og lage til "golvet" på pleniumet, taket skal eg skjære til i morgen so Thomas for ta det med på jobben sin og heilesveise.. Resten av veggane er straks klare :)

g1f8npbyjb6u25lsbn1v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

so du måtte gi deg på den skjøytinga di til slutt ja:P

vart no ganske bra sveis av Einen da ;)

Ja Thomas kan Tig'e han :) kveldens oppgjør var å bøye peilepinnen og lage til "golvet" på pleniumet, taket skal eg skjære til i morgen so Thomas for ta det med på jobben sin og heilesveise.. Resten av veggane er straks klare :)

g1f8npbyjb6u25lsbn1v.jpg

Ditta blir jævli bra jørgen! berre og gje gass! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjort klart for å sende pleniumet med Thomas so han kan få Tig'a det på jobben hans :)

Først gjekk vi igang med å sjekke sveis for porer, det brukte vi detta geniale stoffet til :)

nca6ozsk1bn9ub8fybeg.jpg

sporstoffet lagt på:

kwrpg11zmpqz39tp8ur6.jpg

So legger en på den kvite sprayen ( som inneheld fint fint fint kritt)

xjzev8m5kavvxi7tx7en.jpg

Der sporstoffet kjem "ut att" er det porer..

6l2o3qmy7hpeka8hosyy.jpg

Slik gjer en selfølgelig på alle sveiser over heile innsuget når det er ferdig, men tok inni først siden det no blir lukka...

fb2exm1pkow1p99s7bu5.jpg

Peilepinnerøre måtte voldtakast litt so fekk en rørleggerkompis til å komme med bøyeutstyr so den fekk ei fin bue :)

yfspwyqcnwdp150gf9eq.jpg

Laga og til 3 10mm forsterkningsstag i pleniumet så det ikkje "går opp i liminga" om noke uønska skulle skje :) so detta er slik innsuget vil bli sjåandes ut til slutt, eit innsug UTEN trakter.. fysj og fysj tenke seg til... No kan dokke foresten gruble litt på kor mykje eg ødelegg "flow'en" med dei 3 forsterknings pinnane..

5q4iqly6id5fz1v67jtr.jpg

%7Boption%7D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes innsuget så bra ut jeg, det er jo det første innsuget! Det mer trakter kan man jo ta som en oppgradering etterpå å se om det er mye ekstra tall i benken etter at du bytter til trakter feks :)

Er noen av de innpå her som jeg har handla en del av å handler fortsatt men etter sånn domme komentarer og diskusjoner mister man liksom troa på de. Fortsett med EBAY Jørgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes innsuget så bra ut jeg, det er jo det første innsuget! Det mer trakter kan man jo ta som en oppgradering etterpå å se om det er mye ekstra tall i benken etter at du bytter til trakter feks :)

Er noen av de innpå her som jeg har handla en del av å handler fortsatt men etter sånn domme komentarer og diskusjoner mister man liksom troa på de. Fortsett med EBAY Jørgen :)

AAH endli en som seier det rett ut og ikkje skriver akkuratt det samme som du seier no på PM til meg istedenfor :) Du har heilt rett Leif, det er første innsuget og eg er fornøgd, blir garantert ikkje det siste vi bygger, så skal bli spennande framover :)

Har handla litt på summit, og kjem til å fortsette med det ! :)

Du får mappe bilen din så har vi begge en god sommer framfor oss, så må vi prøve å komme oss på samme treff i bergensområdet til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...