Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Synes innsuget så bra ut jeg, det er jo det første innsuget! Det mer trakter kan man jo ta som en oppgradering etterpå å se om det er mye ekstra tall i benken etter at du bytter til trakter feks :)

Er noen av de innpå her som jeg har handla en del av å handler fortsatt men etter sånn domme komentarer og diskusjoner mister man liksom troa på de. Fortsett med EBAY Jørgen :)

AAH endli en som seier det rett ut og ikkje skriver akkuratt det samme som du seier no på PM til meg istedenfor :) Du har heilt rett Leif, det er første innsuget og eg er fornøgd, blir garantert ikkje det siste vi bygger, så skal bli spennande framover :)

Har handla litt på summit, og kjem til å fortsette med det ! :)

Du får mappe bilen din så har vi begge en god sommer framfor oss, så må vi prøve å komme oss på samme treff i bergensområdet til sommeren :)

Handla fra summit selv å forhandlerene i norge tror det er spinndyrt men det er spinnbillig i forskjell til mange nettbutikker her til lans. Sender man mail til de så sender de som gave eller skriver ned prisen til 30 dollar så slipper man tollgebyr og toll. Så blir det vips halv pris av det det koster i norge nesten.

Ja, bilen starter og går den nå med Vipec. Nye dyser, plugger og eksos er på vei så skal den mappes skikkelig i benk :) Blir vel noe treff på denne siden av landet også, men før jeg drar på treff skulle bilen hatt seg et strøk med lakk å montert litt m plast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heilt rett Hans Kristian. Eg vokna jo ikkje opp i senga mi en dag og fant ut att eg skulle reise på verkstedet å lage meg eit innsug uten å ha noke som helst undersøkelse først..

Har fått sveisa omtrent heile innsuget no, noke gjennstår som, flens for gassspjeld, dysefeste vakumuttak og gasswire-strømpe "stopper" :)

Får legge opp eit bilde om ikkje anna, gjekk kjapt over innsuget med 400 papir og opp til 1000 våtslip papir for å sjekke korleis det vart, må nok gå grovere ned på skalaen for å få vekk alle småsår i aluen før eg begynner å polere :)

y7byly26gr80vjhwsore.jpg

kmaxx679dj7b9jikn6ko.jpg

grubler litt på MSD twintower-coil plasseringa og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsuget ser bra ut.MEN synd du ikke bruker trakter. Det blir mye bedre med. men klart det virker likevel.. vi lager trakter vet du=) Jeg har devsrre ikke funnet spjeld til deg. tror jeg har solgt det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsuget ser bra ut.MEN synd du ikke bruker trakter. Det blir mye bedre med. men klart det virker likevel.. vi lager trakter vet du=) Jeg har devsrre ikke funnet spjeld til deg. tror jeg har solgt det siste.

Mulig eg har en kar som har eit spjeld liggandes her i førde faktisk :)

Føler ikkje det har så mykje å seie på en motor med overtrykk og 5 cm lange tretter til maks 500 motorhk ;) Lage trakter er ikkje rare jobben å lage til, tenkte å bruke den minste konen på ei dekkomleggingsmaskin i ei 5 tonns presse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vart ikkje so værst for å vere første gangen, blir garantert ikkje siste innsuget vi laga, får lage eit nytt eit når eg bygger 2.8 m20 :)

Du og og birken kan få grupperabatt på kver sitt ;)

Hehe, blir nokk bestilt innsug fra mi si side hoss ein anna kar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten update på nyåret då folkens godt nytt år foresten ;)

Den første dagen i 2011 brukte eg på å bygge om dysegaleriet so eg slipper å ha den orginale bensintrykksregulatoren ståande på :)

Er ikkje kun bmw som blir mekka på i verkstedet kan en trygt sei :)

Laster opp en aldri so liten filmsnutt av verkstedet og ;)

2wmhl24wi29vjwjedt4m.jpg

95vf2zj2pdgddrqgktu8.jpg

thwthmhcwn8a1z0bbyfg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...