Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Ja den bilen var vel den som kom først i hus, men sia prosjektet er satt på vent er den sett på hjul og skal vekk til fordel for integraen Nei Leif, har ikkje kun sveist fuelrail i ferien, eg har jo vert full og Men eg lyger ikkje om eg seier det har vert mindre skruing en planlagt ja
e30powah Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 ja jørgen skal eg stikke av med en bil imra og så får vi opp delene? har jo bare blitt utsatt dag på dag
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Hehe vi kan godt gjer det idag om du har tida ?
e30powah Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 idag har eg ikke tiden desverre :/ men ring meg imra du, du er vel tilbake på jobb igjen imra
BMWsideways Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Må bare si at den bilen var nydelig! Leste gjennom hele tråden nå, med et smil om munnen! Stå på!
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Må bare si at den bilen var nydelig! Leste gjennom hele tråden nå, med et smil om munnen! Stå på! Takker for det, er kjekt å høre att folk har samme smak som meg Driver å pussler med ei 2.5 blokk eg har store planer for, den blir 2.8 med tida.. Skal hone den i morgen å sjå om eg får den fin
M3 Yngve Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Blitt bare sånn husmor tråd dette også ja Pass på, ikke kom med bilder nei.
winchester Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Blitt bare sånn husmor tråd dette også ja Pass på, ikke kom med bilder nei. Haha, du altså Yngve.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 God kveld folkens, får dele dette her inne med dere og, sia det er litt bmw relatert, sjølv om det ikkja har så mykje med M3'n å gjer men men.. Det har seg slik att eg skulle hente en kompis som spiste å Dollys i Førde idag, han satt med siste pizzastykket så eg sto å venta inne på Dolly mens han spiste (satt ved vinduet vendt mot parkeringen) der han pluttslig seie " hey ! der er en som stikker av med bilen din" eg reagerer lynkjapt og begynner å springe ut av resturangen, og kjem ut på veien med att han fyker av gårde i bilen MIN ! Når eg passerer Best stasjonen (springande etter pulstripa) ser eg en kompis som også satt på Dolly og fekk med seg att han tok bilen min , springer inn i en anna kompis's RX8 som tilfeldigvis kom ut fra Førde Kroa, eg springer fram mot bilen min og ser det er rødt lys i neste lyskryss, i det eg nesten er framme blir eg forbikjørt av RX8\n i på MINST 9000 RPM passelig oppkava, i det eg kjem fram til bilen min, har dei hoppa ut og opna førerdøra mi, og eg kjem med springfart og kaster mannen (i seint 30 åra) ut som ei fille og knekker han i bakken (akkuratt i det eg kjem fram er eg så sint og full i adrenalin att eg hukser kun klipp av hendelsen) men for å roe meg sjølv og alkissen ned, trekker eg han oppatt og legger han oppover taket på touringen..Alt dette skjer kun 1 km fra politistasjonen i Førde. Noken som tør tippe kor lang tid det tok før politiet kom eller ? var minst 15 minutter, og dette kun 1 km fra politikammeret.. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... /1.7504898
winchester Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Bra du fikk tatt tilbake bilen uten skader (?) da! Hvorfor står det "mistenkt" i artikkelen? Var da flere som fikk med seg at han faktisk gjorde det..
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Er berre måten å formulere seg på det, alle er uskyldig til det motsatte er bevist (straffedømt) veit du Her var ting begyndt å roe seg, og hadde stått slik i snart 10 min... Her kunne eg til og med smile til fotografen
winchester Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Det bildet må du spare på, så viser du det til ungene dine. "Her stoppet pappa en fyllik fra å stjele bilen hans, se hvor glad pappa er. :)"
e30powah Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 du såg særs sleten ut når eg kom bort ja jørgen men faen meg godt han ikke kom lenger og eventuelt kræsja og skada andre vil no eg seg
Jørgen Lie Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Fy flate.. At der er mulig ! Må holde oss oppdatert på hva som skjer videre.. Fytti, kan tenke meg at adrenalinet var laaangt over toppnivå under den hendelsen der.. Skal ha creds for at du bare holder han, og ikke skamslår han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå