Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
Må bare si at den bilen var nydelig! Leste gjennom hele tråden nå, med et smil om munnen! Stå på! :D

Takker for det, er kjekt å høre att folk har samme smak som meg :)

Driver å pussler med ei 2.5 blokk eg har store planer for, den blir 2.8 med tida..

Skal hone den i morgen å sjå om eg får den fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

God kveld folkens, får dele dette her inne med dere og, sia det er litt bmw relatert, sjølv om det ikkja har så mykje med M3'n å gjer men men..

Det har seg slik att eg skulle hente en kompis som spiste å Dollys i Førde idag, han satt med siste pizzastykket så eg sto å venta inne på Dolly mens han spiste (satt ved vinduet vendt mot parkeringen) der han pluttslig seie " hey ! der er en som stikker av med bilen din" eg reagerer lynkjapt og begynner å springe ut av resturangen, og kjem ut på veien med att han fyker av gårde i bilen MIN !

Når eg passerer Best stasjonen (springande etter pulstripa) ser eg en kompis som også satt på Dolly og fekk med seg att han tok bilen min , springer inn i en anna kompis's RX8 som tilfeldigvis kom ut fra Førde Kroa, eg springer fram mot bilen min og ser det er rødt lys i neste lyskryss, i det eg nesten er framme blir eg forbikjørt av RX8\n i på MINST 9000 RPM passelig oppkava, i det eg kjem fram til bilen min, har dei hoppa ut og opna førerdøra mi, og eg kjem med springfart og kaster mannen (i seint 30 åra) ut som ei fille og knekker han i bakken (akkuratt i det eg kjem fram er eg så sint og full i adrenalin att eg hukser kun klipp av hendelsen) men for å roe meg sjølv og alkissen ned, trekker eg han oppatt og legger han oppover taket på touringen..Alt dette skjer kun 1 km fra politistasjonen i Førde. Noken som tør tippe kor lang tid det tok før politiet kom eller ? var minst 15 minutter, og dette kun 1 km fra politikammeret..

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... /1.7504898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate.. At der er mulig ! Må holde oss oppdatert på hva som skjer videre.. Fytti, kan tenke meg at adrenalinet var laaangt over toppnivå under den hendelsen der.. Skal ha creds for at du bare holder han, og ikke skamslår han :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...