Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Hepp Hepp, då var ei varm og god veke i Tenerife over, og heim til regnet :?

Ja er ganske spendt på svaret eg og doffa, men siden eg vei om eit par tilfeller som nylig har fått godkjendt søknader og det ikkje er til han karen i tr.heim du refererer til, så håper eg på det beste naturligvis :)

Torre, søknaden går veldig greit fram på korleis eg ønsker å gjere det med styring av motor, og er argumentert heilt greit kva som kjem til å skje med orginal styring med minimalt overtrykk mtp utslipp, så den biten skal vere grei ! :)

Du har foresten PM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp Hepp, då var ei varm og god veke i Tenerife over, og heim til regnet :?

Ja er ganske spendt på svaret eg og doffa, men siden eg vei om eit par tilfeller som nylig har fått godkjendt søknader og det ikkje er til han karen i tr.heim du refererer til, så håper eg på det beste naturligvis :)

Torre, søknaden går veldig greit fram på korleis eg ønsker å gjere det med styring av motor, og er argumentert heilt greit kva som kjem til å skje med orginal styring med minimalt overtrykk mtp utslipp, så den biten skal vere grei ! :)

Du har foresten PM ;)

Hvor sendte du papirene dine egentlig? siden det skal vær så "lett" å få det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sendte du papirene dine egentlig? siden det skal vær så "lett" å få det til:)

Hehe har vel aldri skreve det skal bli lett, men gjett uttrykk for att eg har trua på att det skal gå :)

Fått herja på litt med noken nye deler som skal på, det som er litt synd er att dei k-sport topplagra er 12 mm innvendig og bilsteindemparane er 14 mm utvendig.. sjølve sylindrene på dessa demparane er jo størrelse hest !

So om alt hadde passa hadde eg vert ferdig med forstillinga no.. ka synst folket blir enklest ? kjøpe ny "billigt" coiloverskitt som blir å kjøre med i år, eller skal eg sjå etter nye topplager ? Litt bilder...

Fekk sveist inn mutter for lamdaen,

y55qg8loz6wuqyrpn872.jpg

2bcp9thzr3knof2xknk5.jpg

Nye stabstaga med knivstag i uniballs, rimelig spendt på å få prøvd bilen med dessa :)

20u5uipok3x3m3yc9osu.jpg

Pressa på powerfleks type eksentrisk!

wp9t3ggo3a3u0zcaeqx5.jpg

Delene som ligger på vent til eg får sjekka opp i nytt coiloverkitt eller nytt topplager..

t9uqma09j4vzjk9zs271.jpg

Thomas har fått dreia tapper som skal sveisest inn i innsuget som skal vere uttak til bremsekraftforsterker og til en vakumstasjon :)

dfeknp2driqs554yloal.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjå ka eg får på 1 til 1.2 bar og sjå om det varer ut sommeren.. 2.5" eksos holder då :)

Da holder det vel :D

Blir bra det, må ha oss eit E30 meet ein godt øde plass i sommar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sendte du papirene dine egentlig? siden det skal vær så "lett" å få det til:)

Hehe har vel aldri skreve det skal bli lett, men gjett uttrykk for att eg har trua på att det skal gå :)

Fått herja på litt med noken nye deler som skal på, det som er litt synd er att dei k-sport topplagra er 12 mm innvendig og bilsteindemparane er 14 mm utvendig.. sjølve sylindrene på dessa demparane er jo størrelse hest !

So om alt hadde passa hadde eg vert ferdig med forstillinga no.. ka synst folket blir enklest ? kjøpe ny "billigt" coiloverskitt som blir å kjøre med i år, eller skal eg sjå etter nye topplager ? Litt bilder...

Fekk sveist inn mutter for lamdaen,

y55qg8loz6wuqyrpn872.jpg

2bcp9thzr3knof2xknk5.jpg

Nye stabstaga med knivstag i uniballs, rimelig spendt på å få prøvd bilen med dessa :)

20u5uipok3x3m3yc9osu.jpg

Pressa på powerfleks type eksentrisk!

wp9t3ggo3a3u0zcaeqx5.jpg

Delene som ligger på vent til eg får sjekka opp i nytt coiloverkitt eller nytt topplager..

t9uqma09j4vzjk9zs271.jpg

Thomas har fått dreia tapper som skal sveisest inn i innsuget som skal vere uttak til bremsekraftforsterker og til en vakumstasjon :)

dfeknp2driqs554yloal.jpg

får du godkjent bilen med dem topplagerene? her i ålesund er ikke the mulig i det hele tatt. ikke sjangs ihelvette om det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjallabais ! om eg får dei godkjendt veit eg ikkje, er berre å prøve :D

Har fått styrt på minimalt med bilen i det siste, men skal gjer eit rykk no i påska og skal starte

den innen påskeafta..

Idag fekk eg hengt opp IC og laga til alle trykkrør utenom det nye om kjem opp på innsugssida, der blir det litt ombygging igjenn, tar tida å lage alt som skal til på eit innsug gitt !

Litt bilder kan eg no legge ut fra dagens og fredagskveld arbeid :)

Noken som kan svare meg om det finnes billige coiloverkit som passer e36 m3 3.2 ?

o403c5gqt3t8hge2cw7k.jpg

Storfornøgd med att biltemasliperen ikkje tålte poleringa, gjekk varm og tok kvelden, hadde en stor en i reserve :D

exwgbu3cmlg7gilsb3kh.jpg

Resultatet av poleringa :)

aykk9rn1o8532jgl19ir.jpg

j93av9lspusbd6zmwzte.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp skal startest i påskehelga var planen :) Han som mekker datasprut og skal koble opp msd coilene er sjuk for tida, men rekner med han er på føtta på noken dager :)

Hehehe, han får det travelt i påska :P HÅPAR eg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...