Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Piske han opp av senga, hakje tid å vere sjuk når vi har fri :D

Hehe, heilt sant! Men eg må jo ha nokken deler vist eg skal få oppstart så blir vel kanskje helga etter påske på meg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp hepp har hatt noken tima på verkstedet: I ein kort oppsumering kan eg sei att alt på datasprutet er lodda og good to go, det som ikkje er så fryktlig bra er att eg må bytte ledningsnett pga eg grilla en ledning som går til bensinreleet fordi eg var litt kjapp i vendinga, men men alt kan jo ikkje gå smertefritt :P Vert på verkstedet snart eit døgn no føle eg, så køyer no og får heller oppdatere lørdagskveld og heller legge opp en film av oppstart :D

Ny dump, ny plassering !

1zfkfk7h3tly5jjirau1.jpg

rv7cnlk2bbfks3bgaksz.jpg

mgvbi0nf69ilnvqmdjrk.jpg

60w5uyi88tx8gq41wzws.jpg

Genial Coilpakke orginalt fram en eller anna yankie, seff bytta ut med MSD :) !

s1glipdf92xkn1q861fj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hehe sia Ole Morten driver å poster bilde av meg som sitter på gulvet å spiser kjærlighet på pinne type grønn, så måtte eg nesten legge opp noken bilder som bevis på att eg har skrudd litt i påska og...

Når vi ga oss på søndag kjørte vi test på både coil ABC og alle tre funka som dei skulle, kjørte og dysene på testprogrammet på MS'et so og testa trigger signal, men vart så jævla forkjøla att eg reiste heimatt søndagskvelden uten å starte, litt domt egentlig men når kroppen ikkje vil, so gåkje det :P

Synst ikkje dekket står so gale i bua med 3.2 forstilling eg :)

g90o6w4qbtq7rjbn8qyu.jpg

Ekje alltid en får tida å skru når fruen kjem innom i hverkstedet, her prøvesitter ho plassen sin :P

ray5n6khol9g4m6kfufa.jpg

Alt av coil ledninga og vakum er rydda no, der såg det litt forjævligt ut men..

rhzokk2rboau6p2566b3.jpg

ooknxkpq3c8bbzg3ralu.jpg

Slik såg det ut på verkstedet klokka 21.00 når eg reiste heim søndag, ilt i kropp og sjel og lite klar for å skru en liten time til, og starte.. men men :P

q75b0c768kk9zfl6iu0v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå der ja, fy f*** det ser bra ut Jørgen. Trur eg må ha meg ein tur å sjå eindag!! Ikkje minst sitte på når du har starta å grovmappa litt, eg trenge eit spark i rævva :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken dame! :P

haha, er berre bildet som lyge :P

Ja Ole du må komme en tur i nermaste framtid å kjike litt, kanskje vere med under oppstart :D

Gje ein lyd du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja verkstedet er meget bra, to løftebukker kompressor, stor veggmontert dieselvarmer som lett holder 25 + når det er -20 ute og eget pusserom som dokke ser til høgre for bilen min :)

Har vært inn på BT for å høyre kor det gjekk og dei hadde ikkje sendt søknaden videre til SFOOR. So får vente i spenning :)

Håper på å bli frisk nok til å komme meg på jobb og i verkstedet slik att bilen kan brukast litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...