Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Satser på vi er friske til helga da iallefall.. Forjævlig å gå når alt gnista, bensinen spruta (der den skulle, for ein gangs skyld!) og triggeren trigga :P

Fikse bensintrykket no, så blir det nye netter i verkstedet, satser på godlyd snart!

Blir godt når den starter 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil og lekker dame Jørgen, blir bra dette!! :) Elska bilen etter hjula framme er komt på!

Så må du ta til vett og bytte dei lyktene dine ut med DE eller gul film!!!

+1 på lyktene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditta blir konon Jørgen! :applause:

må gje meg ein lyd når du skal opp å skru i helga, så eg får komme opp å kjiike litt :)

Skal gje en lyd eg :)

Fin bil og lekker dame Jørgen, blir bra dette!! :) Elska bilen etter hjula framme er komt på!

Så må du ta til vett og bytte dei lyktene dine ut med DE eller gul film!!!

+1 på lyktene ;)

Skal bli :)

Fin bil og lekker dame Jørgen, blir bra dette!! :) Elska bilen etter hjula framme er komt på!

Så må du ta til vett og bytte dei lyktene dine ut med DE eller gul film!!!

Kom seg med alle bbs hjula på plass ja :)

Satser på vi er friske til helga da iallefall.. Forjævlig å gå når alt gnista, bensinen spruta (der den skulle, for ein gangs skyld!) og triggeren trigga :P

Fikse bensintrykket no, så blir det nye netter i verkstedet, satser på godlyd snart!

Blir godt når den starter 8)

Ja det var ukult å berre reise når alt sto klart til oppstart, men slik vart det no.. Kunne tenkt meg å fått mappa den natt til lørdag eg, ferdig grovmappa sånn 5ish lørdagsmorning, får kjøpe inn eit brett RedBull til deg ;) Trur aldri eg har vert eigar av bakdekk som har fått stått so lenge ubrukt før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessdå, maskina er fyra men går langtfra skikkelig, triggersignal ser ut til å fucke litt med gangen, men det finner vi ut av :) blir seff film ;)

Noken som har map fra ms med wastedfire ? ca 440 dyser og eit bar turbotrykk? har eit men hadde hvert kjekt å hatt noken å sammenlikna trigger innstillingane opp mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...