Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Har dårlig plass til vifte so har ei lita ei som ikkje er noke futt i, i det heile tatt.. men om eg får inn en radiator som rommer mykje meir enn orginal preface radiatoren så tenker eg det blir som natt og dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Har dårlig plass til vifte so har ei lita ei som ikkje er noke futt i, i det heile tatt.. men om eg får inn en radiator som rommer mykje meir enn orginal preface radiatoren så tenker eg det blir som natt og dag Der tror jeg du har problemet ditt - få på en skikkelig vifte og "ducting" til denne slik at lufta tvinges igjennom radiatoren kun via vifta. På tomgang har du ingen fartsvind som presser luft igjennom radiatoren, da er en skikkelig vifteløsning alfa og omega. Jeg kjører med den originale viskosevifta og dekslene som hører til denne på radiatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Viskosevifte på m20 trur eg er absolutt det beste og enklaste får forske litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Heilt sant når det gjelder viskose vifte, eg har sett fleire svenske prosjekt som kjører 400-500hk som kjøre med original radiator og vifte. Har ikkje problem med overoppheting utenom med stillestående spinning... Sjølv vurdere eg å flytte radiator til bagasjerommet til neste sesong...For lita plass til nokke som helst framider desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 No kom eg på att FTE her inne hadde problem med ei heilt ny vannpumpe fra koed, når eg tenker meg om er mi og ny og eg kjøpte den derfra, tester ny radiator i kveld, om det ikkje kjeme seg med den bytter eg vannpumpa og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Får vel legge ut eit bilde av bilen, bruker den kver dag no i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 fy satan, du har fått deg en utrolig fin bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Rått. Få ut flere bilder, og film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Så fin den har blir nå da Men få på listene på c stolpen, ser det så godt når det meste ellers er 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Takker for det ! Kan vel legge ut eit bilde som er tatt idag uttafor jobben då ! Koser seg i sola i godt selskap ilag med broderens E60 Listene på c stolpe og lista på taket skal på fortløpande Yngve ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 den ble fiin ja!! hvordan ble det med godkjening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Blitt veldig fin nå, gratiss Du fikk den bremsa også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Satt på igår, funker rimeleg bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Har fått tatt noken bilder idag folkens, bilda er tatt av audi-eigar Har ikkje gjort anna med bilen enn å kose meg med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Såg du skrev at du kjører uten termostat. Kan bli tull av det også. Husker ikke i farta hva som var greia, men det var en diskusjonen om dette på PPF. Smekk inn termostat og ei vifte, og bruk e28 535 radiator. Jeg bruker slik radiator på min med 640 hjulhester, funker prima! Bøs bil forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå