Anders92 Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Jøss denna tråden fant du langt bak Ole Takker for kjekke kommentarer baki her Einaste oppdatering eg kan nevne eg har bestemt meg for motor, so då er motoren for salg ! har oppdatert salgstråden litt idag viewtopic.php?f=14&t=201998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Eg brukte søke motoren På tide att det skjer nokke her, til og med eg har komt meg i verkstaden no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomatrally Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Grom vogn:) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Gler meg til å sjå nyare motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Gler meg til å sjå nyare motor Meg og, skal kopiere det han gjer eg tenker eg Blir vel samme motor på meg og om eg ikkje byttar skall til neste år, men det blir turbo bygg isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Slutt å tull ole, treng ikkje bytte skall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Slutt å tull ole, treng ikkje bytte skall Du kjem til å hate det men godt mulig eg bytta til japansk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 På tide med update her no!! Rekna ikkje med du ikkje har gjort nokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 På tide med update her no!! Rekna ikkje med du ikkje har gjort nokke Enig, kan jo gjere nokke med gromvogna sjøl om han er partiløve og proffesjonell dansar kvar lørdag kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 På tide med update her no!! Rekna ikkje med du ikkje har gjort nokke Enig, kan jo gjere nokke med gromvogna sjøl om han er partiløve og proffesjonell dansar kvar lørdag kveld Ja eg drive no samme stilen og eg får no tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Håhåhå, tja profisjonell dansar og partyløve er jo noke som følger med når en er blitt singel og 5 år med "tapt arbeid" seint fredag/lørdags kvelder skal hentast inn att Ja dokke har heilt rett, har skjedd lite men litt har eg no gjort, forstilling, eksos, mellomaksling, bensintank og bensinrør/bremserør gjekk i golvet igår, og bakstillinga hiver eg ned i kveld. Går å lurer på ka farge eg ska gå for under bilen og på traverser osv, noken som har noken innspel ? post gjerne bilder med eksempler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Godt godt Jørgen! Påtide du får ut litt bilder då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerviken Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Håhåhå, tja profisjonell dansar og partyløve er jo noke som følger med når en er blitt singel og 5 år med "tapt arbeid" seint fredag/lørdags kvelder skal hentast inn att Ja dokke har heilt rett, har skjedd lite men litt har eg no gjort, forstilling, eksos, mellomaksling, bensintank og bensinrør/bremserør gjekk i golvet igår, og bakstillinga hiver eg ned i kveld. Går å lurer på ka farge eg ska gå for under bilen og på traverser osv, noken som har noken innspel ? post gjerne bilder med eksempler Gå for knall Oransje traverser osv, trur det kunne vert kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Ueinig med Gjerviken her, eg synst bilen er alt for clean til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå