Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

:applause::applause::applause:

Gler meg til å sjå nyare motor :)

Meg og, skal kopiere det han gjer eg tenker eg :P

Blir vel samme motor på meg og om eg ikkje byttar skall til neste år, men det blir turbo bygg isåfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
På tide med update her no!! Rekna ikkje med du ikkje har gjort nokke :P

Enig, kan jo gjere nokke med gromvogna sjøl om han er partiløve og proffesjonell dansar kvar lørdag kveld :)

Ja eg drive no samme stilen og eg får no tida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhåhå, tja profisjonell dansar og partyløve er jo noke som følger med når en er blitt singel og 5 år med "tapt arbeid" seint fredag/lørdags kvelder skal hentast inn att :P

Ja dokke har heilt rett, har skjedd lite men litt har eg no gjort, forstilling, eksos, mellomaksling, bensintank og bensinrør/bremserør gjekk i golvet igår, og bakstillinga hiver eg ned i kveld. Går å lurer på ka farge eg ska gå for under bilen og på traverser osv, noken som har noken innspel ? post gjerne bilder med eksempler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Håhåhå, tja profisjonell dansar og partyløve er jo noke som følger med når en er blitt singel og 5 år med "tapt arbeid" seint fredag/lørdags kvelder skal hentast inn att :P

Ja dokke har heilt rett, har skjedd lite men litt har eg no gjort, forstilling, eksos, mellomaksling, bensintank og bensinrør/bremserør gjekk i golvet igår, og bakstillinga hiver eg ned i kveld. Går å lurer på ka farge eg ska gå for under bilen og på traverser osv, noken som har noken innspel ? post gjerne bilder med eksempler :)

Gå for knall Oransje traverser osv, trur det kunne vert kult ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...