Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Gode forslag her, men må tenke litt på farger som er nøytrale i forhold til kor mykje dritt som samler seg unnder der, har brukt bilen gjerne 150 mil sia eg lakka traversen forrige gang (då en sølvfarge) men ser ikkje ut en dag i dag !

Har laga meg en masse arbeid no, bildet forteller vel det meste. ingenting skal monterast uten en runde med sprøyta eller sitrusrensen :)

u33d48sju503lzbmcow7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No skjer det ting her :) har satt en deadline på kortid alt skal vere på plass under, men holder den for meg sjølv sida ting har en tendens til å skli ut. Er verdt forsøket om ikkje anna. Litt frå dagens økt :)

Bakstilling i deler og klar for sandblåsing :)

qhqyzlt17echc0w9fo6j.jpg

Ferdig blåst !

zl2pdzx0c7k15aybynvh.jpg

Måtte legge på litt zink slik det ikkje ruster igjenn

8wdq9o22jm3luebvsq6m.jpg

5ivn68uoei1e2k9lv6cs.jpg

wf9ejneproflt4nv9h02.jpg

wf9ejneproflt4nv9h02.jpg

Har fått laga nye foringer til bruene bak, mangler til travers men det kjem i heil alu :)

r9mx0m4v69yug4yqtnom.jpg

Farevalget er fortsatt vansklig, men har no noken planer :) Men blir takknemlig for tips og forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønte eg ;) Eg bare lurte på om du skulle pulverlakke eller bruke vanlig lakk :)

Ah såg det no, var på iphone eg las ista :) Har tenkt litt på skipslakk, oljebasert lakk og lastebillakk. Trur kanskje eg går for en oljebasert lakk som er meget bra glans i :)

Satser på å få bestemt meg for farge iløpet av morgendagen og få lakka imorgen, so kjem vel en liten update då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...