Alecken Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Ha samme farge som bilen på travers og bærebruer ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Gode forslag her, men må tenke litt på farger som er nøytrale i forhold til kor mykje dritt som samler seg unnder der, har brukt bilen gjerne 150 mil sia eg lakka traversen forrige gang (då en sølvfarge) men ser ikkje ut en dag i dag ! Har laga meg en masse arbeid no, bildet forteller vel det meste. ingenting skal monterast uten en runde med sprøyta eller sitrusrensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Blir bra jørgen, stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 No skjer det ting her har satt en deadline på kortid alt skal vere på plass under, men holder den for meg sjølv sida ting har en tendens til å skli ut. Er verdt forsøket om ikkje anna. Litt frå dagens økt Bakstilling i deler og klar for sandblåsing Ferdig blåst ! Måtte legge på litt zink slik det ikkje ruster igjenn Har fått laga nye foringer til bruene bak, mangler til travers men det kjem i heil alu Farevalget er fortsatt vansklig, men har no noken planer Men blir takknemlig for tips og forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Blir skikkeleg bra dette her Jørgen Vanskleg å finne ein farge som passa til bilen din, eg hadde gått for svart eller grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Ser strålandes ut Jørgen! Gå for grå, ikkje for mørk, på bruene. Trur det blir fint mot svart blank bil under. Så har du jo gromme ie-stabstag som lyser fint opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Veldig bra Jørgen Kas lakk du skal bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Takk takk det du ser er kun zink spray eg la på sia det var bart metall etter blåsinga no har eg ikkje bestemt meg for type lakk eller farge endå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Det skjønte eg Eg bare lurte på om du skulle pulverlakke eller bruke vanlig lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Det skjønte eg Eg bare lurte på om du skulle pulverlakke eller bruke vanlig lakk Ah såg det no, var på iphone eg las ista Har tenkt litt på skipslakk, oljebasert lakk og lastebillakk. Trur kanskje eg går for en oljebasert lakk som er meget bra glans i Satser på å få bestemt meg for farge iløpet av morgendagen og få lakka imorgen, so kjem vel en liten update då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Nokke nytt her ? Er jo sommar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Da "sklir" vell ut som vanli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Nokke nytt her då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Skulle ikkje du på Skogen i september? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Vi har no fått ut traversforinga og bærebru foringa om ikkje anna so da so stoppa no e vell de som skal inn i hola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå