Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Stoppa og stoppa fru blom ! Nok å gjere sjølv om det en slabbedask av en maskineringssjef vi har :)

Fått gjort en del no, lar bildene forklare sjølv :)

Først var det å få vekk den ekkle plata som var innsveist før eg kjøpte bilen, det var ei plate uten profiler, så ser ikkje akkuratt fint ut med ei slett plate.. fekk skjært ut av en anna bil og reinslipt den ! :)

9eows77d42u5tgj779yt.jpg

Bak brukte vi "orginalfalsen/plateskjøt" å sveise mot :) her kun lagt utenpå, for oppmerking...

5k5ny2joyye8b2w3nnvd.jpg

Takk til Aleksander - G-RACING for god hjelp der, og lån av sveiseapparat ;)

Bilde tatt mellom første og andre strøk av understell/bakstilling..

78skikl5zrt1ekp9tfhs.jpg

Har aldri kitta oppatt etter eg bygde om til M3-bakskjermer, det har eg gjort idag !

r87ylybj33tdy8h2uoti.jpg

Ferdig kitta ! blir heilt sexy detta :)

0p1orq0k5qspr0muyj9g.jpg

Det var alt for i kveld, skal drive på som satan i gatan no, er på tide å få stakkaren ned på hjul igjenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøyta eg fekk låne av Arne (bimma///) her inne :)

rk91a2k9fqylk9vekmxg.jpg

Når alt var ferdig kitta var det maling som sto for tur.. eg gjekk for en blåfarge under. Første strøk var med en ganske brei malekost, so kjem til å maskere heile bilen, ned med girkassa og sprøyte lag nummer 2. Bilder..

wvvn9821oz8wpy29bcqy.jpg

kz5luygsi8bhqyudvtjk.jpg

0y9gfcqmk657zw0x61dc.jpg

a233lukmmde123i5w91e.jpg

Bilen har blitt lite prioritert i det site, men fått gløten tilbake no, so er driving på verkstedet kver dag :)

Om noken har E36 coilovere framme til salgs er det berre å skrike ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Husker ikkje eg heller ang dei slangene men det er jo egentlig rimeleg enkelt å finne ut av, er jo berre å finne ut kor trykk til rail kjem det så kjem resten av seg sjølv, blir litt søl men det går fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Takk for det Thunegutt, fant ut av det no :)

Blir for lite skruing for tida, og våren kjem so alt for fort igjen men litt småskruing blir det jo alltids !

Har sett av helga for skruing istedenfor "piker vin og sang" som det kallast på fint :)

Fekk gnikka litt på litt deler idag, lakka litt osv. prøvemontering guffer opp arbeidslysta hvertfall :)

3v5553icsipojrecghzl.jpg

r0hqov5aw6o9k2bn2a14.jpg

05ozcwri79ftvo1dw07i.jpg

Han som lager foringer til meg fekk aldri tommelen ut av ræva å laga alle foringane i bakstillinga til meg, slik att foringane i traversen bak blir powerflex, har lite trua på dei kontra heimelaga nylon men...

zr6opvxmuw9858cvw8fe.jpg

Helgas mål er å få på plass bakstillinga, demontere-montere bensintanken (måtte forandre på noke) og montere litt sideskjørt skjermer osv !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...