Jørgen-Fastbmw Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Stoppa og stoppa fru blom ! Nok å gjere sjølv om det en slabbedask av en maskineringssjef vi har Fått gjort en del no, lar bildene forklare sjølv Først var det å få vekk den ekkle plata som var innsveist før eg kjøpte bilen, det var ei plate uten profiler, så ser ikkje akkuratt fint ut med ei slett plate.. fekk skjært ut av en anna bil og reinslipt den ! Bak brukte vi "orginalfalsen/plateskjøt" å sveise mot her kun lagt utenpå, for oppmerking... Takk til Aleksander - G-RACING for god hjelp der, og lån av sveiseapparat Bilde tatt mellom første og andre strøk av understell/bakstilling.. Har aldri kitta oppatt etter eg bygde om til M3-bakskjermer, det har eg gjort idag ! Ferdig kitta ! blir heilt sexy detta Det var alt for i kveld, skal drive på som satan i gatan no, er på tide å få stakkaren ned på hjul igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Sprøyta eg fekk låne av Arne (bimma///) her inne Når alt var ferdig kitta var det maling som sto for tur.. eg gjekk for en blåfarge under. Første strøk var med en ganske brei malekost, so kjem til å maskere heile bilen, ned med girkassa og sprøyte lag nummer 2. Bilder.. Bilen har blitt lite prioritert i det site, men fått gløten tilbake no, so er driving på verkstedet kver dag Om noken har E36 coilovere framme til salgs er det berre å skrike ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 ser bra ut dette, kep on going! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Glenn har fullt coilover kit til E36, dvs coilover bak også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Då må han selge kittet billig hvertfall, har egentlig berre bruk for framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Veldig bra Jørgen, så godt å sjå blåfarge under bilen blue daba di daba du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Då må han selge kittet billig hvertfall, har egentlig berre bruk for framme Det går vel ikkje så billig, kosta vel 13 lappa det kittet vist ikkje eg huska heilt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Dette var grymt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Takk for kjekke tilbakemeldinger gutter ! satser på å få sprøyta 2. og siste lag under i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Kan noken hjelpe meg med å fortelle kor desse slangene skal ? har glømt korleis dei sto når eg demonterte.. er hovudsaklig den tjukke med den klokka på eg er mest usikker på.. blir stivt nok hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Husker ikkje eg heller ang dei slangene men det er jo egentlig rimeleg enkelt å finne ut av, er jo berre å finne ut kor trykk til rail kjem det så kjem resten av seg sjølv, blir litt søl men det går fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mickey666 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 flotte bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ser det veldig enkelt på GS sin delkatalog kor dei forskjellige slangane skal gå Jørgen Har også masse bilder til deg som viser det godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Blir jo skikkelig fint under her Den "tykke" slangen er supply til pumpe. Den nærmeste den tykke er retur, og den siste er ventilasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Takk for det Thunegutt, fant ut av det no Blir for lite skruing for tida, og våren kjem so alt for fort igjen men litt småskruing blir det jo alltids ! Har sett av helga for skruing istedenfor "piker vin og sang" som det kallast på fint Fekk gnikka litt på litt deler idag, lakka litt osv. prøvemontering guffer opp arbeidslysta hvertfall Han som lager foringer til meg fekk aldri tommelen ut av ræva å laga alle foringane i bakstillinga til meg, slik att foringane i traversen bak blir powerflex, har lite trua på dei kontra heimelaga nylon men... Helgas mål er å få på plass bakstillinga, demontere-montere bensintanken (måtte forandre på noke) og montere litt sideskjørt skjermer osv ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå