Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen folkens ! Liten time siden eg kom igjenn frå en verkstedet mitt der eg og G-RACING har hatt en forrykandes kveld/natt med E30 skruing :) fått lagt opp bensinsystemet på oppsida av bensintanken, og montert bakstillinga :)

Var først nede i garasja hans før vi flytta oss opp til meg;

Fått montert ihop bakstillinga, trilla den under bilen på trillebordet for og so senke bilen ned på bakstillinga. Kjapp og enkel prosess.

Aleksander (G-RACING) er heilt øsen etter å få den på plass ;)

Ingen prosjekttråd uten bilder !

nyggz8tixn9hr01y1phj.jpg

På plass ! Takk for hjelpa i kveld :) ! ! 8)

v4w7r1ia9fq7zqt8aupt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld !

Var ikkje tectyl under bilen, kun kitta som normalt. Første eg måtte gjere då var å steame heile bilen under slik att den var rein, deretter sveise det lille som gjensto fra forrige runde med sveiseapparatet og syregrunne det og deretter kitte oppatt der det var sveist. Lakka rett på kitten. Er fint "skrumiljø" under bilen no og en fryd å montere nyvaska og nylakka deler :)

Gravstein; Du skal selfølgelig få sitte på til neste sommar og, men må en tur til RFS å mappe fra 0.9 til 1.5 først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lasta berre opp eit par tease bilder for å vise att noke skjer, henter ny motor over helga, ka motor det blir for bli en hemmeighet fram til då :)

Du får vente å sjå Ole ;) Straks på hjul Arne du må komme innom etter helga :)

Aleksander, vi skal sparke kverandre trur eg, bilen din har i mine auge vert klar for å sendast til lakkereren aaalt for lenge ;)

m4vuyzxlg778xjet5xdf.jpg

z0w6ox1k8uz02pxx9ws6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...