|Ole| Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Hvis du vil være sikker på å slippe noe klutsjtrøbbel så kjøper du svinghjulet fra Dli som jeg linket til, og ei 765 trykkplate og original lamell. Da er du ferdig med den greia! Dobbelmasse svinghjul kan være noe drit... +1 på den, dobbelmasse kan vere forbruksvare vist man skal tyne dei litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Behold det orginale dobbeltmasse svinghjulet, så slepper du denne ekle raslinga Gripforce clutch? http://gripforce.com/categories/bmw/m5/ ... hc-na.html Trykkplate og lamell for underkant av 1700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Rasling gjer da ingenting så lenge det er funk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 eksosen overdøver nok raslingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Kan ikkje rasle på ein utstillingsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 D rasler i alle bøse doninger! Men at det rasler fordi man kjører singelmasse svinghjul er en overdrivelse, ihvertfall hvis man kjører med standard lamell. 3-plata Tilton klutsj, DET rasler! Hadde det i forrige motoren, og ser ikke problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Jeg kan heller ikke se at et enkeltmasse svinghjul kan rasle. Hva skulle det rasle i egentlig? Hadde 850CSI svinghjul, trykkplate og ufjæra 6puck lammel på S62'n min. Eneste ulyden der var piping i clutchen når man slura med den. Dobbelmasse er vel for å få mindre rykk i drivverket og jevn start ut fra parkerings plassen!? Lykke til med bygginga. Blir bøse maskiner dissa S62 E30ene som dukker opp til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Takk takk ! Eg ser fram til sommaren ja det kan garanterast Blir vel kanskje orginalt svinghjul med eit oppgraderings clutchkit (lammel og trykkplate) Raslelyd er no hvertfall meg fortalt eit kjendt problem på andre motorer når en bytter fra dobbel til enkelmasse svinghjul ! KA som rasler er eg usikker på, men fleirplata trykkplater rasler hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 holder nok i massevis om du kjøper en Sinterlamell og en forsterket trykkplate. er det jeg har på begge mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Går å venter på litt deler, so i mellomtida prøver eg å sette meg inn i ledningsnettet osv på motoren. fant desverre noken avklipte å skøyta ledninger som går til en av kontaktene til hjernen. Når eg skal montere vanosene, er det då samme kva side eg monterer på ? ser ikkje noke som kan skille dei frå høgre og venstre topp.. Kan noken hjelpe meg med kva som er gjort her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Et koplingsskjema er greit å ha når det er blitt slik spaghetti. Blir rå med S62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Blir rått det her! Samme motor som kommer i min nå i vår, komme til rudskogen i sommer da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 ledningene som kommer ut i vanosen skal være på undersiden når den er montert. det er forskjellige delenr på høyre og venstre. men om de faktisk er forskjellig vet jeg ikke. er det ledningene på selve motornettet som er klippet? hvor mange pins er det i den svarte kontakten? hvilken pin nr er klippet på det hvite stikket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 På bilde 1 er de som er tapet, til mye rart du ikke trenger. De 5 eller 6 andre er til el gassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Takker for svar karer ! Er det slik att eg slepper El-gass etter att dei ledningene er koblet slik ? Hadde vert greit for meg med kun en wire fra pedal og fått laga til en brakett på spjeldrekka ///MPower, hukser ikkje pin nummer no i farta. Kunne du sett på dine vanoser om du ser noke logikk i monteringa ? Håper ledningane fra vanosen er blitt so "harde" att eg ser korleis dei har lagt og då ser ka som skal kor ! Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå