Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

hvis vanosene er komplett nå så skal som sagt uttaket til ledningene være ned mot bakken.

møkk at de har vært å klippet i motornettet da. det er jo helt unødvendig hvis en skal kjøre omprog org hjerne.

hva har denne stått i før da? hva slags motorstyring ble brukt.

eg har selve el.gass potensiometeret hvis du mangler evnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

God kveld !

Etter ei helg i verkstedet er det blitt gjort masse lite-spennande smådill som ikkje vise igjenn etter ei helg med skruing, men har prøvd å tatt en del bilder for å lage en liten "vente-update" til eg får delene eg har bestilt for å montere motor !

Kan opne med att min kjekke og snille venn Aleksander (G-RACING) har hjelpt meg med å bestille clutch fordi han har paypal, so den saken er i boks !

Sandblåste traversen og sveiste/forsterka den der motor blir festa. Er ikkje heilsveist den branketten, men det er den no :)

1maa3zkqcwk7ntqn6tr5.jpg

ypkkp7fd7r4iehj8fkgr.jpg

Fekk seg og naturligvis eit strøk lakk !

l9vbmxkgesvac0hil6nh.jpg

Tanken er å kjøre orginale lys på den i form av orginale baklykter med orange blinklys og orange blinklys framme og !

So polerte like godt opp att dei slitne baklyktene ( om noken har strøkne liggandes til en billig penge gi en lyd)

nederste polert andre upolert, var sinnsjuk stor forskjell synd det ikkje viste so bra på bildet !

udczhxk98ksz74e5mj6j.jpg

underste upolert !

j57c6ig11av6aa4vaf5l.jpg

Kjekt å dele verksted med en som har jobba med bilpleie ! tre forskjellige poleringer med forskjellig korning.

0u3271ro4d3r7n5f786h.jpg

7ogc6l6pse2zwih06nme.jpg

bremsekalipterene var ikkje ikkje direkte fine so dei ga eg eit kjapt strøk kun for synst skuld, resultat so som so, men skal ha nye bremser når pengane strekker til !

uerth1w1cd5n6nxjchq8.jpg

zqvrim7pkl20rdxys0ao.jpg

Når eg var so godt igang med poleringa ga eg felgringane mine ei kjapp polering for å få resten av dagen til å gå :)

3cmco78mk1232esbo8vy.jpg

Alt i alt små nødvendige ting som er gjort uten att det vise igjenn so mykje. har festa en del i bakstillinga montert dempere fjærer, baklykter stabstag er skrudd til og masse anna dilldall som ikkje vise igjenn som hvertfall blir kjedlig bilder av :) Ha ei god veke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6zs55hhkivjjffq0ixg2.jpg

de som er klippet av fra denne er hovedstrøm\tenningsstrøm\starter\lading osv

Du finner de nok igjen på Elnettet er en tykk grønn og en liten grønn som er tenningsstrømmen svarte tykke er starteren

du må også finne den som er til bensinpumpa den er på samme stikke, om du har preface\facelift motor så er det forskjellig. den gir Jord signal så du måtte sette på et rele

alle de som er surret sammen kan se ut som er til elgassen ja.

dumt de har klippet og ikke merket noen av kablene, Er nok en stor fare for at noen av de andre kablene er til

Sport modus\vanntemp\oljetemp osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikkje det Ole, brukte dei bremsene sesongen 2011 og, si kanskje eg har en eller anna plass på dataen men då kun lakka med sprayboks med dårlig dekke !

Får motorfesta mine til helga om Dirty får sent dei onsdag, det ser eg virklig fram til ! :)

Ok :)

Blir sikkert bra skit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld ! har egentlig ikkje noke spennandes å melde om foruten att clutchen som vart bestilt over dammen kom til bergen idag. bestilt den 11. og levert den 16. det er kjekt det !

jcv6fr6i3n7elqvll2b8.jpg

Med manko på å skrive noke legger eg ved eit bilde av eine framfelgen min. gleder meg til sola varmer 25 pluss i skyggen og leika seg i felgkantane :D

y1x27u8dim01w6194w7w.jpg

Skal hvertfall ha bilen kjørbar til våren samma F å få banka den 8'rn rundt på diverse arrangemang :twisted::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld ! har egentlig ikkje noke spennandes å melde om foruten att clutchen som vart bestilt over dammen kom til bergen idag. bestilt den 11. og levert den 16. det er kjekt det !

Merkeleg at det går fortare og sende nåke frå USA til Bergen ein det gjer og sende nåke fra f.eks Trondheim til Førde :P

Følger spent med her, liker motorvalget ditt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dli teknik i sverige må du ikke kjøpe svingjul av, har kjøpt to stk der og de bruker månedsvis og prater bare piss når du snakker med de så styr unna.

Takker for tips Jarmund, tenkte gå for orginalt svinghjul :)

Kjekt å sjå Arne, skulle ønske det fantes LIKER knapp her inne og :)

Motorfesta og litt deler rundt det, kjem heldigvis rett over helga er eg lovd, so det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...