Spankus Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Då var helga forbi uten att det viser so mykje bilen att eg skryter av det men fekk no gjort litt, lite med bilder men.. Satt meg ned med koblingsskjemaet en finner på 300mm.de og såg igjennom nettet mitt.. Den første tanken som slo meg var att eg ønskte å stille den personen som har gått heilt bananas her opp etter en vegg å gje han ei kule.. Men etter litt glaning og tenking trur eg faktisk att eg har noke lunde kontroll.. var masse rare tjuvkoblinger og ledninger som var skjøyta med andre størrelser og farger.. jaja her er det berre å krysse fingrane Det her er samme ledningen.. Mangen ledninger skøyta fra X6004 stikket som er til elgassen, som enda slik.. fleire bilder på rare koblinger.. Noke seier meg att det orginale ledningsstikket fra motorledningsnett til bilens ledningsnett har vert brukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Mye rart her ja, De 2 grønne på det ene bildet er til tenning trinn 1 og 2 den svarteGule tykke kabelen er til starter + husk at du også må ha starter fra PIN 1 på x6004 den tykke rød\hvit stripe. er fast spenning Den blå som går over bilde er dynamo eneste du mangler før opp start er bensinpumpa den finner du på Pin 10 på x6004 den er svart\lilla og må via rele( er jord signal) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Så lenge ingen ledninger går opp mot orginalstikket og forgreinast orginalt og tilbake til motor, er tukla med skal eg som sagt ha kontroll.. Nyt bilda av en som har tatt litt for mangen av litt for sterke tabeletter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Den skjøtingen der er jo orignal BMW ble skeptisk nå hmm Henne går den røde kabelen henne? Her har du trinn 1 og trinn 2 så vitt jeg kan se til tenninga, går fint å koble de sammen. har det på min siden jeg har push bryter til starter. Disse skal koblet i PIN 6 og 7 E30 Stikka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Det første bildet du posta der er orginal skjøyt ja, og den røde som er fletta inn går faktisk tilbake på den grøn/kvit ledningen som er på X6011 .. Meiner tenning trinn 1 og 2 er fletta sammen her og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Den ledingen som skal inn på det stikket eg har ringa rundt, meiner eg gjekk opp til det orginale flettepunktet som var fletta inn en rød ledning på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Den ledingen som skal inn på det stikket eg har ringa rundt, meiner eg gjekk opp til det orginale flettepunktet som var fletta inn en rød ledning på.. [ Bilde ] dette er tenning, du skal også ha tenning trin 1 på PIN 7 i den stikka, ser ikke ut som du har det? den svarte med gul stripe er starter Og den røde er pluss skal ikke ha noen flere fra den stikka Hadde du ikke bodd langt oppe helvette så kunne jeg ha koblet det opp for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Er jo ikkje eg som bur langt vekkistan av oss to Kim Takka for hjelpa so langt ! Ser ut til att eg har fått litt roen på det her no, satt meg ned med en kald Urge og noken par sigaretter seinere var ledningene noke lunde kontroll på ... laga noken fine buketter og markert dei, so eg veit kor dei skal .. Dei ledningane som skal til Elgassen.. laga det til slik att eg har forlenga dei so dei rekker til gasspedalen.. Desse 8 er til det adapterstikket eg skal lage fra eit gammalt M20 motornett.. (skal egentligvere 9, men mangler faktisk ledning i stikket som skal vere oljetrykk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 God kveld folkens ! Har ikkje fått gjort so mykje, men eg kan no dele det lille eg har fått gjort Fått litt deler i hus; BMW E34 540 bkf. Shims fra 300MM.DE På veg nedi.. begyndt på brankett til bkf. Bonusbilde av saken montert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Dei brakettane til senking av travers virka enkle å lage sjølv? Ikkje det att eg ikkje skjønna koffor du har kjøpt dei ferdig altso, ser jo ryddig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Følger med motorfestene når man kjøper de De er ikke sååå enkle å lage heller, er frest inn spor som det sitter hylser i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Følger med motorfestene når man kjøper de De er ikke sååå enkle å lage heller, er frest inn spor som det sitter hylser i Ahhh, okok Skinnet bedrar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Kjenner eg er litt misunneleg her Jørgen, blir knallbra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Mindre jobb å montere en S62 kontra S50 Aleksander *hint hint* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå