Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

No har eg jo drete i om det viser da men det einaste du ser er ein liten opphøgning og 4 bolter...går lett an å skjule det bedre :)

Skrevet

har da lest gjennom hele tråden din, tenkte at 97 sider var masse men glemte det helt siden jeg ikke klarte å slutte med lesinga :P s62 i e30 er gromt! skal følge med videre her! :)

Ha en fortsatt god påske! :)

Mvh Tor Albert

Skrevet
har da lest gjennom hele tråden din, tenkte at 97 sider var masse men glemte det helt siden jeg ikke klarte å slutte med lesinga :P s62 i e30 er gromt! skal følge med videre her! :)

Ha en fortsatt god påske! :)

Mvh Tor Albert

Jøss det må eg sei, trudde ikkje folk hadde gadda å lese heile tråden :)

Har eit lite problem, bunnpanna mi som er ombygd og i tilleg ikkje orginal S62 bunnpanne mangler faktisk hol til slange nummer 13 på sprengskissa linka frå GS bildeler.. noken som kan fortelle meg hensikten med den ?

ti0ageyfgcjd6smxh1wl.jpg

i2yha1rf70j37yfnxkee.jpg

Nerma seg snart oppstart så slike vesentlige ting er greit å ha på plass først :mrgreen:

takk takk !

• 2 weeks later...
Skrevet

Bilen ser sinnsvakt bra ut men er ikkje den litt høg? Synst også profilen på hjula dine er litt høg men det er kanskje berre bilde eller meg :P

Skrevet

Ville berre presisere att eg synst bilen din er f*** så feit Jørgen, ingenting å sei på det. Så du ikkje missforstår meg på komentaren min oppi her :)

Skrevet

Veit ikkje om du har planar om og senke eller ikkje, men syns ikkje høgda ser gale ut:)Er jo veldig kjedeleg og slå nedi kver gang du er ute og køyrer og når du har lagt mykje arbeid i lakkering osv under bilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...