|Ole| Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 No har eg jo drete i om det viser da men det einaste du ser er ein liten opphøgning og 4 bolter...går lett an å skjule det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 har da lest gjennom hele tråden din, tenkte at 97 sider var masse men glemte det helt siden jeg ikke klarte å slutte med lesinga s62 i e30 er gromt! skal følge med videre her! Ha en fortsatt god påske! Mvh Tor Albert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 har da lest gjennom hele tråden din, tenkte at 97 sider var masse men glemte det helt siden jeg ikke klarte å slutte med lesinga s62 i e30 er gromt! skal følge med videre her! Ha en fortsatt god påske! Mvh Tor Albert Jøss det må eg sei, trudde ikkje folk hadde gadda å lese heile tråden Har eit lite problem, bunnpanna mi som er ombygd og i tilleg ikkje orginal S62 bunnpanne mangler faktisk hol til slange nummer 13 på sprengskissa linka frå GS bildeler.. noken som kan fortelle meg hensikten med den ? Nerma seg snart oppstart så slike vesentlige ting er greit å ha på plass først takk takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Noken som kan fortelle meg om det går ann å plassere oljefilteret liggandes ? er jo ståandes orginalt, eg ser for meg att det ikkje skal ha noke å sei om det ligger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mickey666 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 innsats på desse? bør ikke ligge helt. er det ikke mulig å sette det på skrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Legger ut noken bilder før eg stikker på verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Bilen ser sinnsvakt bra ut men er ikkje den litt høg? Synst også profilen på hjula dine er litt høg men det er kanskje berre bilde eller meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Ser rått ut Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Ville berre presisere att eg synst bilen din er f*** så feit Jørgen, ingenting å sei på det. Så du ikkje missforstår meg på komentaren min oppi her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Ser mektig ut den S62'n under huven på en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Veit ikkje om du har planar om og senke eller ikkje, men syns ikkje høgda ser gale ut:)Er jo veldig kjedeleg og slå nedi kver gang du er ute og køyrer og når du har lagt mykje arbeid i lakkering osv under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein E Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Maximal bil du har Jørgen! og bedre blir d,stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Grooomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Kjenner snev av misunnelse til denne mototren her! S62 tar seg mykje betre ut nedi der enn f. eks s50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå