ParamedicX5 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Så du kom kjørende og plukket opp Tommy på Cowi her i dag Utrolig lekker den bilen din altså! Takk. Ja, stemmer. Vi hentet Tommy, han skulle se på en BMW 1-serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Noen som er interesserte i ett BMW E9x-treff i sommer? NB: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=84336 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 dæven for en flott bil "tradisjonen tro": hvor lenge til du selger denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Utrolig fin E93, synes de jeg har sett selv til nå ser litt "femi" ut men denne var rå tøff Henter du alle de nye bilene dine selv i Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Utrolig fin E93, synes de jeg har sett selv til nå ser litt "femi" ut men denne var rå tøff Henter du alle de nye bilene dine selv i Tyskland? Nei, kjøper de her i Norge. De 2 første E92 på BMW Fornebu (Espen Knutsen), og denne på Bilsalongen Skien (Petter Nilsen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 dæven for en flott bil "tradisjonen tro": hvor lenge til du selger denne? Den som skal få kjøpt denne å bla opp med mere enn den er verdt...for denne skal ikke selges. Måtte bare igjennom to E92, for skjønne hva jeg vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 I dag kom mattene...lekkert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 hehe god innstilling flotte matter gitt... blir gjennomført ser veldig bra ut inni også, men var kanskje disse som manglet hehe og evt sølv pedaler siden du har fothvileren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 hehe god innstilling flotte matter gitt... blir gjennomført ser veldig bra ut inni også, men var kanskje disse som manglet hehe og evt sølv pedaler siden du har fothvileren Ja, hadde det bare ikke vært SÅ vanvittig arbeid å bytte de så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 er vel ikke mer arbeid på din enn min? men er jo kronglete å ligge der og kave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Det ble fantastisk bra med carbonlistene! Blir nok å selge cab'en min, men skal ikke se bort fra at en slik kommer i mitt eie ved en senere anledning. Som du sier, taket kan ikke skjæres opp En gang er en gang for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 er vel ikke mer arbeid på din enn min? men er jo kronglete å ligge der og kave Det er nok endel arbeid, for metallet du skal borre i er ultrahardt og man må treffe perfekt på skruehullene på de nye... Så viktig er det m.a.o. ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 3 bokstaver holder i massevis.... WOW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 3 bokstaver holder i massevis....WOW. Nesten så man ikke tørr parkere hvor som helst... Parkeringbulker kommer jo så fort...bruker mere tid på å lete etter plasser enn noengang. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 du er ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå