Jump to content

Recommended Posts

Posted

Her er noen bilder og info om min nye BMW 320DA "Hartge" Cab. 2008 mod.

Montego blå med beige skinn.

z7cuzosa6ao8pfeuknx8.jpg

* Bestilt i uke 17, produsert uke 19 og levert 30.5.08 fra Bilsalongen.

Bilen er godt utstyrt som:

- BMW Aerodynamic kit (montert av BMW)

- 9x20" og 10x20" Hartge sommerfelger m/ 295 bak

- Hartge eksos

- Carbon interiørlister

- Senket 45/30 mm

- M3-leppe bak

- PIAA LED i Angel Eyes

- Xenon i spredere (GP Thunder 7500 K)

- Krom nyrer

- BMW Navi Proff.

- Logic 7 Hi-Fi

- Talestyring

- Bluetooth telefonsystem

- El. seter i beige skinn

- Fjernlysassistent

- PDC (utvidet)

- Comfortpakke (Comfort-acsess, fj.styrt tak m.m.)

- Kupevarmer (fj.styrt)

- M-understell/ratt/fothviler/innstegslister

- m.m.

q9sty1yte6qf5rskm5wm.jpg

ai8r12lp9b99jqc97eli.jpg

v2gvmjmunijfl9gq6cnj.jpg

ctbjocwo5jfhxaj0pdt7.jpg

zvw2k0lq7txbtqat3xs7.jpg

5pnjsqthchnz7qn4qlf6.jpg

olao08xqjp7d31kpxeem.jpg

9k000phe53pjaplz43v1.jpg

fnyo6oib2sydlr02z9qz.jpg

xr2uhra7qbq1cnz5s266.jpg

78gxwu6nfo377k1hnqod.jpg

mmokvw5d5ko1zotxgzwb.jpg

96hehvdat69qued7c2qc.jpg

x1ufdnik6y5qeg1140uk.jpg

8nrpaxqpvfwa6mcjs21c.jpg

guzr7p8bnz8ngybgwsky.jpg

jrio65x20q75d5pp6gsn.jpg

zt8xjt654zt117auqhb4.jpg

75w4acr0duw8uw8okki0.jpg

:roll:

Bilder fra første helga i juli - tur til Geiranger med omegn...nydelig sommervær

66axuidlu87ns0b70kg8.jpg

9o9jzcaax8ijikuztgx9.jpg

uk1y26l2k1km1x0vdi0a.jpg

2iax8y6njhsb7ywhfb35.jpg

vweod1vzmre9lgzwg9sr.jpg

På Strynefjell:

1cue1741a6m7kj8sbx96.jpg

q22a8faoypp1c7q08xh0.jpg

Nye Hartge matter inni:

00ouarrewp1z9yjkhg55.jpg

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
DAMN.!!! :shock: Heeeelt vanvittig rå/pen/lekker/grom/nydelig.. Mao. Helt Konge.!!

De siste BMW'ene du har hatt, har vært sykt gjennomført.....

Takk, takk. Begynner å få dreisen på dette nå... 8)

Posted
halloisen geir,grei kjerre å dra på harrytur til sverige med den der hehe hilsen den snille fetter`n din

Ja, vi får ta en ny tur snart. Så snart været snur her i byen...

Posted

Det er ikke annet å gjøre enn å gratulere deg med en gjennomført og rå bil, nok en gang.. Hvorfor du skal bytte ut noe av de peneste interiørlistene som er å få på dagens BMW'er til carbon skjønner jeg ikke, men det er nok bare en smakssak.. Gratulerer så mye og kos deg masse med bilen. Når bestiller du ny bil igjen..? Juli..? :wink:

Posted
Det er ikke annet å gjøre enn å gratulere deg med en gjennomført og rå bil, nok en gang.. Hvorfor du skal bytte ut noe av de peneste interiørlistene som er å få på dagens BMW'er til carbon skjønner jeg ikke, men det er nok bare en smakssak.. Gratulerer så mye og kos deg masse med bilen. Når bestiller du ny bil igjen..? Juli..? :wink:

Nei, nå er det nok. Denne beholder jeg... :D

Men, hadde du forsøkt å kjøre med cab med sort pianolakkerte interiørlister, hadde du skjønt hva jeg mente. :?

Det SUGER støv, og ser ikke ut etter 10-20 min. med taket nede.

Derfor carbon, som tross alt ikke vil utheve støv, men er mindre blanksort i fargen. ;-)

Støvfilla må jo hvile innimellom.

Dessuten er carbonlistene nokså greie de også å se på...

Posted

Grattis med fet bil har ventet litt på at du legger den ut. Møtte deg på sjølyst/skøyen for ca 2 uker siden, var jeg som vinket fra en sort e-92 med stjerneeker 230 på.

Er det aerodynamikkfront samt bakfanger? sideskjørtene er orginale?

Posted
Grattis med fet bil har ventet litt på at du legger den ut. Møtte deg på sjølyst/skøyen for ca 2 uker siden, var jeg som vinket fra en sort e-92 med stjerneeker 230 på.

Er det aerodynamikkfront samt bakfanger? sideskjørtene er orginale?

Ja,- stemmer. Tror jeg såg deg. ;-)

Ja det er aerodynamikk-pakken. D gjør seg godt. Får ikke kupevarmer på M-pakke, så droppet den og bestilte alt i M, untatt fangerene og tok aerodynamikk, som jeg synes er finere. :-) Ble bra resultat.

Ser frem til å få på Hartge-eksos. Da er jeg i mål...endelig. Etter å ha gått igjennom 2 couper :?

Ja, det er frontfanger og bakfanger. Orginale kanalskjørt. Lurer på å sette på M der etterhvert, men de gjør så lite ut av seg i forhold til pris og er redd for å komme over the hill,- til å bli nok en Kebab-tralle. Hårfin ballanse det der... :-)

Posted

Nok en flott bil du har der ja. Hvordan er det å ha diesel på en cab?

Syntes det var ganske tøft gjort å velge en diesel cab :)

Syns du det "høres" godt at det er en diesel med taket nede?

Posted
Nok en flott bil du har der ja. Hvordan er det å ha diesel på en cab?

Syntes det var ganske tøft gjort å velge en diesel cab :)

Syns du det "høres" godt at det er en diesel med taket nede?

kal man ha noe skyv, må man ha diesel eller minst opp over 325i.

Prøvde en 325i cab og det var NEDTUR...sukk.

Denne går godt med org 177 hk og MYE nm.

Og nei, du hører ikke de nye type dieselene, verken med eller uten tak. ;-)

Dessuten, er de billige å drifte og godt skyv.

Posted

Har diesel selv så er fan av det :)

Er helt enig med deg der, må nesten over 325i skal det gå litt og da er 320d flott, men har bare ikke fått prøvd en 320d cab så måtte bare spørre :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...