gaasen Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 3 bokstaver holder i massevis....WOW. Nesten så man ikke tørr parkere hvor som helst... Parkeringbulker kommer jo så fort...bruker mere tid på å lete etter plasser enn noengang. Hehe Kan du ikke legge ut ett stort bilde av "avtaren" din? Håper jeg skrev riktig nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Du bør vel egentlig bytte avatar nå Nydelig bil med nydelig fargekombinasjon Var så heldig å få knipsa noen kjappe bilder av en E93 M3 for et par uker siden, men den ble kjedelig nå når jeg har sett din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Du bør vel egentlig bytte avatar nå Nydelig bil med nydelig fargekombinasjon Var så heldig å få knipsa noen kjappe bilder av en E93 M3 for et par uker siden, men den ble kjedelig nå når jeg har sett din! Takk Ja, skulle ordnet meg med ny avater, men ting går ikke fort her. Skal forbi deg denne uka, faktisk,- skal på langtur i morra til søndag. Geiranger m.m. med cab. Håper på god-vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Sjekk ut e90post, Geir. Du er e92/93 Car of the month Du er faktisk den femte nordmann som klarer det. Synes det er stilig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Sjekk ut e90post, Geir. Du er e92/93 Car of the month Du er faktisk den femte nordmann som klarer det. Synes det er stilig jeg. Jøss... Hvordan ser man d ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Jøss... Hvordan ser man d ? Se på forsiden www.bimmerpost.com, finnes car of the month i fire kategorier (kan jo også skrive www.e90post.com, kommer til bimmerpost likevel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Jøss... Hvordan ser man d ? Se på forsiden www.bimmerpost.com, finnes car of the month i fire kategorier (kan jo også skrive www.e90post.com, kommer til bimmerpost likevel) Ja, det var artig. Skal lite til for å glede en entusiast som meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Du bør vel egentlig bytte avatar nå Nydelig bil med nydelig fargekombinasjon Var så heldig å få knipsa noen kjappe bilder av en E93 M3 for et par uker siden, men den ble kjedelig nå når jeg har sett din! Takk Ja, skulle ordnet meg med ny avater, men ting går ikke fort her. Skal forbi deg denne uka, faktisk,- skal på langtur i morra til søndag. Geiranger m.m. med cab. Håper på god-vær Var strålende her i dag, litt overskya nå men. Blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 KAN DU IKKE LEGGE UT ETT STORT BILDE AV DEN GAMLE AVTAREN DIN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 KAN DU IKKE LEGGE UT ETT STORT BILDE AV DEN GAMLE AVTAREN DIN? NEI, BEKLAGER, DET HAR JEG IKKE LENGRE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Nye bilder på side 1 fra tur i Geiranger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 De fant ikke jeg? Hvilken vei kjørte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 De fant ikke jeg? Hvilken vei kjørte du? De ligger nederst av bildene på side 1. La de ut nå... Er i Stordal denne helga...ved Geiranger. Nydelig natur her oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Geiranger og Møre - Helga 3.-5.juli 2008 In the mountain - Strynefjell: Nye Hartge matter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Strynefjell altså, nydelig tur ned, men du bør få med trollstigen når du først er så nær Og da må du knipse mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå